T68i og iCal
Fra : Thomas Hansen

Dato : 28-10-03 23:31

Kan en behjertet indehaver af ovenstående hjælpe mig med at få
telefonens kalender til at vise mine aftaler på det rigtige tidspunkt?
Jeg har bøvlet rundt med telefonens tidszone indstillinger, men jeg kan
stadig ikke få den til at ramme rigtigt. Aftalerne bliver konsekvent
lagt en time forsent.
Måske kunne en eller anden med en telefon, der rammer rigtigt hjælpe mig
igennem indstillingerne?

/Thomas

--
All hail the black kitty!

Reply to thomash-at-skydebanen.net
iChat: thoomz

Fra : Ollie

Dato : 01-11-03 00:01

In article <1g3kb75.11usgew1ytv3itN%no@spam.net>, Thomas Hansen
<no@spam.net> wrote:

> [...]
> lagt en time forsent.
> Måske kunne en eller anden med en telefon, der rammer rigtigt hjælpe mig

Hej

Check sommertidsindstillinger for både computer og telefon, det hjalp
hos mig.

Dog var jeg nødt til at slette alle aftaler på telefonen derefter og så
synkronisere igen.

Mvh.

Ole Lahm

Fra : Thomas Hansen

Dato : 02-11-03 16:14

Ollie <ollie@whatdoyouthink.com> wrote:

> [...]
> hos mig.
>
> Dog var jeg nødt til at slette alle aftaler på telefonen derefter og så

Tak for svaret!
Det viste sig at både mac og telefon var korrekt indstillet, men
telefonen skulle slettes først, for at de spillede ordentligt sammen.
/Thomas

--
All hail the black pussy!