Airport extreme?
Fra : Anna M. Andersen

Dato : 26-10-03 10:21

Hej,

Har altid troet at Airport extreme kortet var et pc card indstikskort, men
det ser ud til ikke at være tilfældet. Hvor skal kortet sidde på en bærebar
ibook og PB?

Regards
Anna

--
Due to large volumes of spam mail the e-mail address used is non-existent.
For mail details please visit my web site or get in touch via chat:

AOL / ICQ / iChat: annabassand (AIM)
http://home1.stofanet.dk/bassbabe/

Fra : Brandur Ellingsgaard

Dato : 26-10-03 10:34

Anna M. Andersen wrote:

> [...]
> Due to large volumes of spam mail the e-mail address used is non-existent.
> For mail details please visit my web site or get in touch via chat:

Airport extreme er ligesom de gamle airport kort, de skal ind i iBooken
og pb'en, og optager derfor ikke et pc kort plads (hvilket er rart, da
de ikke findes på min 12" powerbook)

Mvh
Brandur Ellingsgaard

Fra : Anna M. Andersen

Dato : 26-10-03 11:16

On 26/10/03 10:34, in article 3F9B950F.9080908@tkXXXol.dk, "Brandur
Ellingsgaard" <brandur@tkXXXol.dk> wrote:

> Airport extreme er ligesom de gamle airport kort, de skal ind i iBooken
> og pb'en, og optager derfor ikke et pc kort plads (hvilket er rart, da
> [...]

Ok det var også det jeg havde regnet med - men hvordan ind i? Er det nemt og
noget man selv kan gøre uden at skulle rode alt for meget rundt?

Regards
Anna

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 26-10-03 18:15

> Ok det var også det jeg havde regnet med - men hvordan ind i? Er det nemt og
> noget man selv kan gøre uden at skulle rode alt for meget rundt?
>
> Regards
> Anna

Det afhænger af hvilken iBook eller PowerBook der er tale om, de
tidligere modeller har kortet siddende under tastaturet som kan tages
op, i de nye PowerBook sidder de samme sted som batteriet....
Hvis du kan fortælle lidt mere om hvilke modeller der er tale om så kan
jeg finde nogle pdf-filer som viser hvordan trin for trin..... der
findes også små forklarende film, til nogle modeller.

Se f.eks her :
http://www.info.apple.com/usen/cip/html/ibook/ibookdusb-apc.cip.mov.html

eller her: http://www.info.apple.com/usen/cip/pdf/pbg4/pbg4-gb-apc.pdf

Du kan også selv søge videre her:
http://www.info.apple.com/usen/cip/index.html ved at vælge din model.

--
Skiller Soupen ??
Prøv Thunderbird http://www.mozilla.org/projects/thunderbird/ Naar en

See yea
Henry Lerche Madsen

Fra : Anna M. Andersen

Dato : 26-10-03 19:19

On 26/10/03 18:15, in article 3f9c0114$0$9718$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
"Henry Lerche Madsen" <lerche@aarstiden.dk> wrote:

> [...]
> jeg finde nogle pdf-filer som viser hvordan trin for trin..... der
> findes også små forklarende film, til nogle modeller.

Hej Gutter,

Mange tak for hjælpen... Overvejer kræftigt at købe en powerbook og tænkte
lidt på hvordan man kan gøre det på de nye modeller. Det var ikke med
henblik på en ældre model - men nu er jeg meget tryg ved situationen

Regards
Anna