optage .wav filer i mac os x
Fra : Brandur Ellingsgaard

Dato : 26-10-03 07:50

Jeg har installeret Mozilla, og vil gerne optage en wav fil (á la "du
har fået post!"). Jeg har en indbygget mikrofon i min 12" powerbook, men
hvordan optager jeg en wav fil? Jeg har prøvet med iMovie, men det var
ikke helt rigtigt, fornemmede jeg.

Mvh
Brandur Ellingsgaard 2950

Fra : Morten Lind

Dato : 26-10-03 08:33

Brandur Ellingsgaard <brandur@tkXXXol.dk> wrote:

> [...]
> har fået post!"). Jeg har en indbygget mikrofon i min 12" powerbook, men
> hvordan optager jeg en wav fil? Jeg har prøvet med iMovie, men det var

I din programmappe ligger hjælpeprogrammer.

I den ligger et lille program, der hedder "Indstil lyd & MIDI". Mon ikke
det kan klare det?

Ellers hent Spark ME, som kan klare det......

http://www.macupdate.com/info.php/id/10925

Hej fra
Morten
--
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ml)

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 26-10-03 15:11

Hej Brandur

Som Morten skriver, så kan Sparc ME gøre det, - Det kan Amadeus II 3.7.x
også, men jeg er blot bange for, du ikke får noget ud af det. Jeg har
selv Mozilla, og jeg har med Amadeus konverteret en lyd, som jeg vil
bruge. Valgt den i prefs., lukket Mozilla, åbnet Mozilla, lukket og
genstartet, - men lige meget hjalp det. - Mozilla bruger stadig kun
systemlyden...

Får du det til at virke, vil jeg da gerne høre hvordan...

mvh. Erik Richard

<KMLDenmark"NO"@netscape.net>

Fra : Brandur Ellingsgaard

Dato : 26-10-03 15:43

Erik Richard Sørensen wrote:
> [...]
> systemlyden...
>
> Får du det til at virke, vil jeg da gerne høre hvordan...

Hej Erik,
JEg har fuldstændig samme resultat som du, hentede Sparks (fedt program
i øvrigt) optog min sekvens, gemte den som wav fil, valgte den i
Mozilla, men forgæves. Kun den samme lyd og intet "du har post". Så
intet resultat endnu.

Mvh
Brandur Ellingsgaard