Skifte ikoner på info,eject, m.m.?
Fra : Lone Schmidt

Dato : 25-10-03 15:28

Hej allesammen
Jeg vil gerne skifte ikon på f.eks. "info" og "eject". Jeg gør det
manuelt , ved info/æ-c, men der kommer jeg til kort, man kan ikke lave
æ-i på "info"!!!
Hvordan får jeg dem kopieret over?
På forhånd tak, jeg ved at der altid er gode svar på vej! ;-D
--
Venlig hilsner
og grumme god hygge

Fra : Morten Lind

Dato : 25-10-03 21:46

Lone Schmidt <maillone@netscape.net> wrote:

> [...]
> æ-i på "info"!!!
> Hvordan får jeg dem kopieret over?
> På forhånd tak, jeg ved at der altid er gode svar på vej! ;-D

ØHHHHHHHHHHHHHH???????????????????????
)M.

Har jeg virkelig været på ferie så længe, at jeg ikke fatter ordene, der
tales?))))))

Hej Lone fra M.w
--
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ml)

Fra : Lone Schmidt

Dato : 25-10-03 23:53

Morten Lind <forogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> [...]
> )M.
>
> Har jeg virkelig været på ferie så længe, at jeg ikke fatter ordene, der

Jeg ved jo ikke hvor længe du har været på ferie, så det skal jeg ikke
udtale mig om!

Det kan jo være mig , som taler i tunger, prøver igen:

Hvis man skal ændre et icon manuelt, er det æ-i/æ-c/ (nyt ikon) æ-i
(gl. ikon ,ændres)/æ-v, enige ikke?

Nu har jeg nogle fede alu- ikoner af: finder, home, info,eject,
trash,systeminstill. og m.m.

hvordan skifter jeg ovenstående ikoner?
--
Venlig hilsner