dot Mac
Fra : Morten Lind

Dato : 23-10-03 10:29

Har nogen i gruppen her en .Mac konto, de heller ikke kan komme i
kontakt med?

Min har været død siden kl.08:30 her til formiddag????

Har smidt Mails plist ud, hjælper ikke?

Internettet er fint og alle brevene ligger på Apples server - er
kontrolleret, men de kommer ikke ned til mig.......Mail siger: arbejder
uden forbindelse...??

Indstillingerne er rigtige?

Mystisk

M.

--
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ml)

Fra : Jonas Voss

Dato : 23-10-03 10:57

In dk.edb.mac, Morten Lind <forogefternavn@machintoshudenhintosh.com> wrote:

[...]

> Mail siger: arbejder uden forbindelse...??

Og du har tjekket at mail er 'online'?

På den engelske version er det Mailbox -> Go online.

   "The ships hung in the sky
   in much the same way that bricks don't."

Fra : Morten Lind

Dato : 23-10-03 11:46

Jonas Voss <voss@null.dk> wrote:

> In dk.edb.mac, Morten Lind <forogefternavn@machintoshudenhintosh.com> wrote:
>
> [...]
>
> Og du har tjekket at mail er 'online'?
>
> På den engelske version er det Mailbox -> Go online.

Det har jeg da aldrig hørt om....det hele er online - kan dog ikke lige
tjekke det, du siger, da Mail nu staller, når jeg starter
det......prøver senere....
M.
--
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ml)

Fra : Morten Lind

Dato : 23-10-03 11:50

> [...]

> [...]
>
> Og du har tjekket at mail er 'online'?
>
> På den engelske version er det Mailbox -> Go online.

Hej Jonas...

Det var det, du sagde - hvordan er spøjst - jeg har ikke pillet???? Nå
pyt - det virker nu - tak
M.
--
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ml)