word plug-in til iViewMediaPro
Fra : Peter Ursin

Dato : 22-10-03 22:25

Findes der en mulighed for også at holde styr på sine word/excel
dokumenter i iViewMediaPro?
Hvis ikke er der så andre alternativer? Evt. noget til FileMaker?

Jeg ønsker kort og godt at have en database over filer af typen
pdf,word,excel,text samt jpg.

Er der nogle der har nogle gode ideer?
På forhånd tak.

mvh
Peter Ursin

Fra : Sebastian Loeck

Dato : 23-10-03 21:31

Peter Ursin <zorillaFJERN@DETTEmyrealbox.com> wrote:

> Findes der en mulighed for også at holde styr på sine word/excel
> dokumenter i iViewMediaPro?
Ikke i de versioner jeg kender (op til 1.5)

> Hvis ikke er der så andre alternativer? Evt. noget til FileMaker?
sikkert.

> Jeg ønsker kort og godt at have en database over filer af typen
> pdf,word,excel,text samt jpg.
Hvad skal den kunne?

> Er der nogle der har nogle gode ideer?
Hvad kan andre hvad Finder med Sherlock indeksering ikke kan og du har
behov for?

regards

--
Sebastian Loeck
Frederiksberg - Denmark

Fra : Peter Ursin

Dato : 24-10-03 00:00

"Sebastian Loeck" <thorfinn@forum.dk> wrote in message

> Hvad skal den kunne?

Jeg ville gerne have en database ligesom i iViewMedia over mine dokumenter.
Jeg viller gerne kunne se preview af side 1, som man kan af PDF og tekst
filer, hvis dokumentet kun er på een side kan jeg jo se det hele i
fuldskærms preview. Det var det jeg også gerne ville kunne med word
dokumenter. Samtidig vil også gerne kunne åbne filerne fra databasen.

> Hvad kan andre hvad Finder med Sherlock indeksering ikke kan og du har
> behov for?
Er der en feature jeg misser her?
Er indekseringen ikke kun så jeg kan søge efter tekst i dokumenterne?
Der er vel ingen preview? Og søgning virker da heller ikke med pdf filer?
Ret mig endelig hvis jeg tager fejl, fordi jeg har praktisk talt aldrig
brugt Sherlock i OS X.

mvh
Peter Ursin

Fra : Sebastian Loeck

Dato : 24-10-03 21:08

Peter Ursin <ZorillaFJERN@DETTEmyrealbox.com> wrote:

> "Sebastian Loeck" <thorfinn@forum.dk> wrote in message

> Jeg ville gerne have en database ligesom i iViewMedia over mine dokumenter.
hvad vil du med ITPC codes for dokumenter?

> [...]
> fuldskærms preview. Det var det jeg også gerne ville kunne med word
> dokumenter. Samtidig vil også gerne kunne åbne filerne fra databasen.
Ne ikke umiddelbart, jeg var næsten lige ved at sige MS Office Projekt
opener, men den kan jo ikke pdf.

> Er der en feature jeg misser her?
> Er indekseringen ikke kun så jeg kan søge efter tekst i dokumenterne?
Kun og kun. men det virker også for pdf, AppleWorks, Word doc, Excel mv.

> Der er vel ingen preview?
Det tror jeg ikke.
> Og søgning virker da heller ikke med pdf filer?
Jo
> Ret mig endelig hvis jeg tager fejl, fordi jeg har praktisk talt aldrig
> brugt Sherlock i OS X.
Det har jeg heller ikke. Jeg bruger kun OS 7 og 9.

--
Sebastian Loeck
Frederiksberg - Denmark

Fra : (Sebastian Adorján D~

Dato : 26-10-03 15:06

Hej Navnebror

Sebastian Loeck <thorfinn@forum.dk> wrote:

> Det har jeg heller ikke. Jeg bruger kun OS 7 og 9.

Herligt, det gør jeg faktisk også ,m_) Og de fungerer jo endnu. Nå jeg
skulle bare lige glædes lidt.

/Sebastian
--
Er der nogen, der kan tilbyde os en bolig på Vestsjælland
ca. 110 kvm - og mig, som er lingvist, et job, så modtages