ipod/itunes?
Fra : Lone Schmidt

Dato : 22-10-03 17:36

Hej igen.
Jeg fandt nedenstående i hjælpemenuen, og blev en kende bekymret. Har
jeg forstået det rigtigt af der slettes sange på ipod, hvis de ikke
findes i itunes?

Citat:
"Når du slutter iPod til computeren, starter iTunes, og alle nye sange
og spillelister i musikbiblioteket i iTunes overføres til iPod. På iPod
slettes de sange, som ikke findes i musikbiblioteket til iTunes."

Det er sgu`da ged, hvis man ikke har plads på computeren!

Håber at I siger at jeg tager fejl! Og viser mig den rette vej ;-D
--
Venlig hilsner
og grumme god hygge

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 22-10-03 23:03

Lone Schmidt <maillone@netscape.net> wrote:

> [...]
>
> Det er sgu`da ged, hvis man ikke har plads på computeren!
>
> Håber at I siger at jeg tager fejl! Og viser mig den rette vej ;-D

Det er helt rigtig opfattet, for iPod og iTunes _synkroniseres_ så de er
helt ens, så når du sletter på harddisken bliver de også slettet i iPod.

Jeg mener man kan slå det fra, men da jeg ikke selv har en iPod er det
ikke noget kan forklare så meget om.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Peter Ursin

Dato : 22-10-03 23:30

René Frej Nielsen <spam02@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
> helt ens, så når du sletter på harddisken bliver de også slettet i iPod.
>
> Jeg mener man kan slå det fra, men da jeg ikke selv har en iPod er det

Man kan i iTunes vælge manuel opdatering af iPod'en. På den måde sker
der intet når du tilslutter din iPod.
Jeg har selv gjort dette, og dermed sparet næsten 10mb plads på hd'en.

mvh
Peter