Apple Store identitet
Fra : Henrik Münster

Dato : 20-10-03 19:59

Jeg har opdaget, at jeg er registreret hos Apple Store med to
forskellige e-mailadresser. Dels min egen, som står ovenfor, og dels min
..Mac-adresse. Jeg erindrer noget om, at Apple for nogen tid siden gjorde
..Mac-adressen til den, ens Apple-id var tilknyttet. Hvad gør man så med
den gamle?
Jeg har i øvrigt lige set, at man kan krydse af i et felt med
dankort, når man skal betale. Betyder det, at problemet med, at ens
VISA-dankort havde en maks-grænse på kr. 15.000,- er blevet løst?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 21-10-03 09:30

> [...]
> dankort, når man skal betale. Betyder det, at problemet med, at ens
> VISA-dankort havde en maks-grænse på kr. 15.000,- er blevet løst?

De skriver ikke noget om dankort i deres betingelser, men mon ikke
Dankort er blevet indført pga af de betalingsproblmer visa kortet giver.
Jeg købte ny G4 i foråret og havde en masse besvær med betalingen via
banken. Det var dog i sig selv problemløst, men tidskrævende.

Da du jo er i færd med at indkøbe mutter noget isenkram kan du jo
afprøve om det virker med Dankort og melde tilbage her!

Med hensyn til dine to profiler på Apples Store vil jeg ignorere den
ene.
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Henrik Münster

Dato : 21-10-03 20:45

> [...]
> Jeg købte ny G4 i foråret og havde en masse besvær med betalingen via
> banken. Det var dog i sig selv problemløst, men tidskrævende.

Jeg var ude for det samme, da jeg købte min PowerBook sidste år. For et
par dage siden lagde jeg lidt varer i min indkøbskurv på Apple Store. Og
da bemærkede jeg, at man kunne krydse af, at man havde dankort. Men nu
skal jeg jo have 10.3 og måske en stander til min PowerBook, og måske
Keynote. Der er så mange fristelser.

> Da du jo er i færd med at indkøbe mutter noget isenkram kan du jo
> afprøve om det virker med Dankort og melde tilbage her!

Og Mor skal også have en iMac. Det er rigtigt. Men jeg skal vel egentlig
lave en konto til hende. Nå, hvor svært kan det være?

> Med hensyn til dine to profiler på Apples Store vil jeg ignorere den
> ene.

Hvaffen en af dem? Jeg bruger vist mest min almindelige e-mail, men jeg
tænkte, at de måske fedtede lidt mere for en, hvis man brugte sin .Mac
adresse. Der er jo noget om, at det er den, der er ens Apple-id, når man
skal ind på deres supportsider og den slags.
--
Henrik Münster
Esbjerg