OT: When "Spam" Meant One Thing: Good Lunc~
Fra : Henrik Münster

Dato : 18-10-03 23:46

Jeg er medlem af Rivendell. Et lille spøjst cykelfirma, der ikke bare
sælger ting, men også udgiver et blad med artikler etc. Hver gang er
overskriften på forsiden noget, der viser tilbage til gamle dage, og
denne gang er den:

When "Spam" Meant One Thing: Good Lunch!

Og de bruger faktisk Macintosh, selv om de er noget gammeldags og
egentlig gerne vil leve i tiden før computeren.

<http://www.rivbike.com>
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Mogens Thyregod

Dato : 19-10-03 10:08

> [...]
> overskriften på forsiden noget, der viser tilbage til gamle dage, og
> denne gang er den:
>
> When "Spam" Meant One Thing: Good Lunch!

Spam, Spam, Wonderful Spam...
<http://pythonline.com/home.html>

NOBODY expects the Spanish Inquisition! Our chief weapon is surprise...
surprise and fear...fear and surprise.... Our two weapons are fear and
surprise...and ruthless efficiency.... Our *three* weapons are fear,
surprise, and ruthless efficiency...and an almost fanatical devotion to
the Pope.... Our *four*...no... *Amongst* our weapons.... Amongst our
weaponry...are such elements as fear, surprise....
<http://www.ai.mit.edu/people/paulfitz/spanish/script.html>

--
mvh.
Mogens Thyregod