MacSOUP
Fra : Hans Jørgen Hvid

Dato : 18-10-03 12:24

Er der en der kan fortælle mig hvorfor jeg ikke kan hente beskeder fra
dk.marked.privat.foto. Jeg kan hente overskrifter fra samtlige grupper
og markerede beskeder fra samtlige undtagen privat.foto.
mvh
Hans Jørgen Hvid

Fra : Mogens Thyregod

Dato : 18-10-03 14:10

Hans Jørgen Hvid <hj.hvid@teliamail.dk> wrote:

> Er der en der kan fortælle mig hvorfor jeg ikke kan hente beskeder fra
> dk.marked.privat.foto. Jeg kan hente overskrifter fra samtlige grupper
> og markerede beskeder fra samtlige undtagen privat.foto.

Har du måske i Nyhedsgruppeindstillinger afkryset "Hent kun overskrifter
(emner og forfattere) ?

--
mvh.
Mogens Thyregod

Fra : Hans Jørgen Hvid

Dato : 18-10-03 14:36

Mogens Thyregod <moth@mothsoft.dk> wrote:

> Har du måske i Nyhedsgruppeindstillinger afkryset "Hent kun overskrifter
> (emner og forfattere) ?

Ja, fælles for alle de nyhedsgrupper jeg abonnerer på er at jeg i
første omgang kun henter overskrifter. Derpå sætter jeg flueben ved de
jeg vil læse og henter igen. Det fungerer altsammen undtagen i den ene
gruppe, hvor jeg kun kan hente overskrifterne. Det er det der undrer
mig.
mvh
Hans Jørgen Hvid

Fra : Mogens Thyregod

Dato : 18-10-03 15:18

> [...]
> jeg vil læse og henter igen. Det fungerer altsammen undtagen i den ene
> gruppe, hvor jeg kun kan hente overskrifterne. Det er det der undrer

Er der måske tale om en "feature" i den beta3-version du bruger ?
Prøv at hente den endelige MacSOUP 2.5 på
http://home.snafu.de/stk/macsoup/index.html
og se om det gør en forskel. Blot et skud i tågen.

--
mvh.
Mogens Thyregod

Fra : Hans Jørgen Hvid

Dato : 18-10-03 17:52

> [...]

> Prøv at hente den endelige MacSOUP 2.5 på
> http://home.snafu.de/stk/macsoup/index.html
> og se om det gør en forskel. Blot et skud i tågen.

Det var det der skulle til. Tak for hjælpen.
Hans Jørgen Hvid

Fra : Mogens Thyregod

Dato : 18-10-03 23:09

Hans Jørgen Hvid <hj.hvid@teliamail.dk> wrote:

[snip)

> Det var det der skulle til. Tak for hjælpen.

Selv tak.

Jeg håber Stafan Haller snart får tid til at tilføje de danske ressoucer
til OS X-versionen, så den også bliver dansktalende.

--
mvh.
Mogens Thyregod

Fra : Henrik Münster

Dato : 18-10-03 23:55

Mogens Thyregod <moth@mothsoft.dk> wrote:

> Jeg håber Stafan Haller snart får tid til at tilføje de danske ressoucer
> til OS X-versionen, så den også bliver dansktalende.

Fedt nok! Så kan vi få læst nyhedsgrupperne højt, mens vi f.eks. kører
bil.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Mogens Thyregod

Dato : 19-10-03 10:08

> Fedt nok! Så kan vi få læst nyhedsgrupperne højt, mens vi f.eks. kører
> bil.

8¬)

--
mvh.