Allnet Bluetooth registreres ikke ved star~
Fra : Torben Hansen

Dato : 15-10-03 10:25

Hej alle,

Jeg har en USB Bluetooth adapter model 1574, og den fungerer glimrende -
har dog altid haft et problem med at få den registeret ved startup.

1. Før 10.2.8 opdatering blev den kun automatisk registreret når den sad
i USB porten på mit tastatur. Den skulle altid hives ud og sættes i
efter opstart hvis portene i selve computeren (Emac) skulle bruges.

2. Nu efter 10.2.8 opdatering, registreres den ikke i nogle af mine USB
porte, den skal altid lige hives ud, og plugges ind igen efter opstart.
Der er liv straks derefter.

Er det et kendt problem?

Det irriterer mig nu, da jeg overvejer køb af apple Bluetooth tastatur,
og en bluetooth mus. (er der desuden nogle som kan anbefale en bluetooth
mus til Mac, med god understøttelse af dens eventuelle ekstra knapper.)

På forhånd tak..

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 15-10-03 14:50

Torben Hansen <tsh@gameon.dk> wrote:

> Er det et kendt problem?

Jeg kender til samme problem på min PM G4 med Acer Bluetooth "dims", men
det forsvandt efter en af Apple Bluetooth opdateringer.

--
Mvh Martin
| OpenOffice på MacOS X: www.talentmedia.dk/openoffice/ |