Contribute 2 brugere ?
Fra : Peter Ursin

Dato : 13-10-03 20:07

Hej,
er der tilfældigvis en Contribute 2 bruger i denne gruppe?
Jeg fik programmet i fredags og havde regnet med at nu skulle jeg styre
firmaets hjemmeside så let som ingenting.

Problemet består i at jeg ikke får vist noget i hovedvinduet (browseren)
når jeg forsøger at browse til den ønskede side. Hvis jeg klikker Edit,
hentes data og lidt efter vises siden og jeg kan rette fint.
Det virkede den første gang da jeg prøvede programmet men ikke nu. Jeg
ved ikke hvad jeg kan være kommet til at vælge,jeg har prøvet at slette
alle preference files og installere igen.

Mon der skulle være en der kan hjælpe mig på rette vej?

mvh
Peter Ursin