Billig Panther for alle nye PB-ejere
Fra : Anders Hedegren

Dato : 10-10-03 14:50

Har lige fundet ud af at Apple's up-to-date-tilbud med OS X 10.3 for 159
kr. OGSÅ gælder for ejere af de nye PowerBooks annonceret på Apple Expo
Paris købt FØR d. 8. oktober.

Mere info her:
http://www.apple.com/dk/macosx/uptodate/hardware/

Når man taster sit serienummer og købsdato ind skal man bare skrive den
rigtige dato. Jeg købte min 17" den 2. oktober og det godkendte den.

Jeg var ellers lige beredt på at købe det for 1190 :)

--
Anders Hedegren
http://iceduck.com

Fra : Michael Holm

Dato : 10-10-03 15:32

Anders Hedegren <me@NOSPAMiceduck.com> wrote:

> [...]
> rigtige dato. Jeg købte min 17" den 2. oktober og det godkendte den.
>
> Jeg var ellers lige beredt på at købe det for 1190 :)

fedt nu har jeg også lige fået bestildt til min 15" G4 med købsdato den
6/10/03 !
--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 10-10-03 15:51

In <1g2mgkf.1hbwi3a1hkp4hlN%michael.holm@anthro.ku.dk> Michael Holm
wrote:

> fedt nu har jeg også lige fået bestildt til min 15" G4 med købsdato
> den 6/10/03 !

Hvordan kan i være sikker på det, der står jo at serienummer sammen med
købstato er afgørende for at det kan lade sig gøre.
At formularen går igennem er jo i9 sig selv ingen garanti eller ???
--
See yea...
Henry Lerche Madsen

Fra : Anders Hedegren

Dato : 10-10-03 16:18

Henry Lerche Madsen <lerchefjerndette@aarstiden.dk> wrote:

> Hvordan kan i være sikker på det, der står jo at serienummer sammen med
> købstato er afgørende for at det kan lade sig gøre.
> At formularen går igennem er jo i9 sig selv ingen garanti eller ???

Man kan ikke være sikker på noget som helst. Men jeg ved så meget som at
deres system mente at min maskine kvalificerede sig til at få en billig
Panther. Det ville i grunden også være lidt uhæderligt fra Apples side
ikke at lade tilbudet omfatte alle nye PowerBooks, da de jo lige er
kommet.

At serienummeret SAMMEN med købsdatoen er afgørende kan måske betyde at
hvis serienummeret er fra en af de nye AlBooks så er købsdatoen
ligegyldig.

--
Anders Hedegren
http://iceduck.com

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 10-10-03 16:25

> Man kan ikke være sikker på noget som helst. Men jeg ved så meget som
> at deres system mente at min maskine kvalificerede sig til at få en
> billig Panther.

Deres system er blot en formular som også er gearet til G5 ejere og
derfor godkender din dato....... det er jeg alvorligt bange for

Det ville i grunden også være lidt uhæderligt fra
> Apples side ikke at lade tilbudet omfatte alle nye PowerBooks, da de
> jo lige er kommet.

Enig !

> At serienummeret SAMMEN med købsdatoen er afgørende kan måske betyde
> at hvis serienummeret er fra en af de nye AlBooks så er købsdatoen
> ligegyldig.

Men hvis det forholdt sig således, hvorfor har de så gentagne gange
skrevet at det gælder for de nævnte Mac's købt efter 07/10-2003
--
See yea...
Henry Lerche Madsen

Fra : Anders Hedegren

Dato : 10-10-03 17:17

Henry Lerche Madsen <lerchefjerndette@aarstiden.dk> wrote:

> Deres system er blot en formular som også er gearet til G5 ejere og
> derfor godkender din dato....... det er jeg alvorligt bange for

Begynder at frygte at du har ret. Ifg. nedenstående tråd hos Spymac ér
det blot en formular der ikke umiddelbart er forbundet med nogen
database. HÅBER ikke det passer, men ellers må man jo bide i det sure
ÆBLE og betale fuld pris.

http://www.spymac.com/forums/showthread.php?s=&threadid=43956

--
Anders Hedegren
http://iceduck.com

Fra : Michael Holm

Dato : 10-10-03 21:01

> [...]

> det blot en formular der ikke umiddelbart er forbundet med nogen
> database. HÅBER ikke det passer, men ellers må man jo bide i det sure

Så må de jo putte ens 157 kr tilbage på ens visa kort :) spændende hva
der kommer ud af det !

Fra : Lone Schmidt

Dato : 11-10-03 06:13

> [...]

> det blot en formular der ikke umiddelbart er forbundet med nogen
> database. HÅBER ikke det passer, men ellers må man jo bide i det sure

Den er go nok, hørte det i officeline, til en kunde som købte den hvide
ibook.

--
Venlige hilsner
og grumme god hygge

Fra : Anders Hedegren

Dato : 11-10-03 09:44

Lone Schmidt <maillone@netscape.net> wrote:

> Den er go nok, hørte det i officeline, til en kunde som købte den hvide
> ibook.

Altså at det passer at rabatten gælder for folk der har købt nye
PowerBooks før d. 8.? Husk på, alle der køber nye Macs nu får jo updaten
uanset hvad.

--
Anders Hedegren
http://iceduck.com

Fra : Lone Schmidt

Dato : 11-10-03 17:47

> [...]

> Altså at det passer at rabatten gælder for folk der har købt nye
> PowerBooks før d. 8.? Husk på, alle der køber nye Macs nu får jo updaten
Sorry, det er en detalje, jeg ikke tænkte over, at de får updates på
nu-køb.
Der er jeg svar skydig
--
Venlige hilsner