Vise CPU temperatur?
Fra : Thomas (8260)

Dato : 09-10-03 16:35

Hejsa

Har forgæves ledt efter et program til at vise diverse info som cpu
hastighed, temperatur, bus-hastighed m.m.
Til os X

Hvad hedder den slags til mac?

Mvh

Thomas

Fra : Karl Antz

Dato : 09-10-03 16:43

Thomas (8260) <spammers-will-be-prosecuted@neumann.dk> wrote:

> Har forgæves ledt efter et program til at vise diverse info som cpu
> hastighed, temperatur, bus-hastighed m.m.
> Til os X

<http://www.bresink.com/osx/TemperatureMonitor.html>

følgende modeller understøttes ifl websiden:

Power Macintosh G4 (Mirrored Drive Doors)
Power Macintosh G4 (FW 800)
PowerBook G4 (12-inch)
PowerBook G4 (17-inch)
XServe
XServe (Slot loading)

Hilsen ka'l

--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Morten Lind

Dato : 09-10-03 17:42

> [...]

> Hejsa
>
> Har forgæves ledt efter et program til at vise diverse info som cpu
> hastighed, temperatur, bus-hastighed m.m.

CPUovervågning??? i hvert fald et temmelig avanceret stykke værktøj...
Hjælpeprogrammer i programmer i OSX.....
M.
--
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ml)

Fra : lama

Dato : 10-10-03 20:36

Hej Thomas

Gå ind på www.versiontracker.com og søg på ex. monotoring, cpu,
temperature, m.m.
Der er masser af småprogrammer som kan lidt af hvert. Spørgsmålet er bare om
din mac er lavet til at kunne måle sin egen temperatur.
Det er ikke muligt på min eMac. Det kan den bare ikke. Og den er forøvrigt
helt ligeglad...

Vh. Lasse, Silkeborg

On 09/10/03 17:35, in article bm3v49$5pi$1@sunsite.dk, "Thomas (8260)"

Fra : lama

Dato : 10-10-03 20:37

Hej Thomas

Fra : lama

Dato : 10-10-03 20:54

Jeg mener sælføli'.. "monitoring" eller noget lignende...
/Lasse