Dual G4 1.25Ghz - med nyisat Samsung RAM -~
Fra : Jørgen Emborg

Dato : 07-10-03 18:27

Har lige sat mere Ram i. - men maskinen vil pludselig ikke se den indbyggede
256MB klods. "Der er sket en fejl i den indbyggede hukommelse - kontakt
venligst Apple support" - men måske ved nogen noget her i dette
ekspertforum?

MVH Jørgen Emborg

Fra : Tom Dissing

Dato : 07-10-03 18:39

Når du sætter nyt ram I skal du somme tider trykke på noget der hedder kudo
knappen.. Det er I min G4 en knap der sidder på motherboardet lige der hvor
maskine deler sig ( hængslerne..)
Knappen gør at maskinen glemmer alt, heriblandt hvor meget ram der er
montreret..
Tjek lige op med et par andre før du trykker på det hele..
Jeg kender nemlig ikke de der 1,25 ghz maskiner !?
Tom