quotefix ?
Fra : thomas t

Dato : 06-10-03 00:32

Når jeg besvarer et usenet indlæg, kommer der 4 liniers unødvendige
oplysninger øverst.

I sproggruppen sagde en af de andre
"brug OE quotefix http://flash.to/oe-quotefix/"

- men efter download giver dobb.klik bare en skærmfuld vrøvl og mærkelige
tegn.

Der står ikke noget om det, men er det mon fordi, der ikke er lavet en Mac
udgave af subj.?

Jeg bruger Outlook express 5.0.3 under 9.2.2/us.

Fra : Jonas Voss

Dato : 06-10-03 01:18

In dk.edb.mac, thomas t <spam.tomcat@pc.dk> wrote:

> Der står ikke noget om det, men er det mon fordi, der ikke er lavet en Mac
> udgave af subj.?

Ja, højst sandsynligt.

Hent MacSOUP i stedet, det er en glimrende newsreader som du nok skal
blive glad for i længden.

    <http://home.snafu.de/stk/download/MacSOUP_2.4.6.hqx>

   The sooner you fall behind,
   the more time you'll have to catch up. -- Steven Wright

Fra : thomas t

Dato : 06-10-03 13:12

> From: voss@null.dk (Jonas Voss)

> Hent MacSOUP i stedet, det er en glimrende newsreader som du nok skal
> blive glad for i længden.
>
> <http://home.snafu.de/stk/download/MacSOUP_2.4.6.hqx>

Virkede ikke, men
http://www.snafu.de/content/support/downloads/software_mac/news/
virker fint.

Så er det lige, jeg kan se, det er tysk.

Jeg er ikke god til tysk, men var der ikke noget med, at nogen engang lavede
en dansk oversættelse af MacSoup?

Har nogen et link ?

Fra : thomas t

Dato : 06-10-03 13:21

> From: thomas t <spam.tomcat@pc.dk>

> Så er det lige, jeg kan se, det er tysk.

Hentede den og unstuffede, så nu ser jeg, at den er engelsk.

Smadderfint.

(men _var_ der ikke en dansk engang ..? Jeg vil bruge den engelske, men bare
af interesse.)

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 06-10-03 13:56

> [...]
>
> Så er det lige, jeg kan se, det er tysk.
>
> Jeg er ikke god til tysk, men var der ikke noget med, at nogen engang lavede

Mogens Thyregod har allerede oversat OSX versionen til dansk.
Den ligger vist og venter hos Stefan.

Jeg har den, men ved ikke om man kan tillade sig at publicere den.
Vender tilbage senere.

/Preben
--
Preben Bødker Nielsen

Fra : thomas t

Dato : 06-10-03 15:08

> From: spam@events.dk (Preben Bødker Nielsen)

> Mogens Thyregod har allerede oversat OSX versionen til dansk.

Jeg er s'mænd "kun" på 9.2 alligevel, så deet ..

Nå, men nu må jeg også se at få _prøvet_ den suppe, og ikke vente på flere
råd.

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 06-10-03 17:36

> Jeg er s'mænd "kun" på 9.2 alligevel, så deet ..

Jamen, så har Jesper Gylling jo lavvet den rigtige side til dig:
<http://www.gylling.net/macsoup/>

> Nå, men nu må jeg også se at få _prøvet_ den suppe, og ikke vente på flere
> råd.

Bare gå til den, få fortryder.

/Preben
--