En god konference / foredrag om client udv~
Fra : A. Sporring

Dato : 24-10-03 22:38

Jeg er igang med at stille en events kalender for udviklere på benene:
http://www.udvinfo.dk Kender du til et event der egner sig til at komme
på, så send mig en email eller evt. registrer det selv. En kort
opsummering af UDVinfo:

UDVinfo er events kalender og nyheder for udviklere i Danmark. Alle
foredrag, konferencer, seminarer og spændende artikler indenfor Java,
..Net, C/C++, mobile enheder, web, projektledelse, udviklingsmetodik,
analyse og design, OO, patterns etc. findes her.

Check UDVinfo på www.udvinfo.dk

A. Sporring

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-10-03 22:59

"A. Sporring" <udv@SLETudvinfo.dk> skrev :

>Jeg er igang med at stille en events kalender for udviklere på benene:

Du har postet i flere grupper uden at x-poste og sætte fut til
den mest relevante gruppe.
Når du vil stille spørgsmålet i flere grupper, så gør det at du
skriver de nyhedsgruppenavne i tilfeltet adskilt med et komma og
sætte opfølgning til den mest relevante.
Men som regel er der ikke grund til at poste spørgsmål i flere
grupper, er der nogen, der kan svare, så skal du nok få svar.
Læs gerne <http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html>.
--
Knud

Fra : A. Sporring

Dato : 24-10-03 23:31

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Du har postet i flere grupper uden at x-poste og sætte fut til
> den mest relevante gruppe.
Jeg crosspost'ede ikke da jeg håber på at kunne få forskellige events.
Men du har ret jeg burde have :
FUT dk.edb.internet.webdesign