Svigerfar og kæreste kommer itl middag
Fra : Mikkel \(2600\)

Dato : 27-10-03 23:57

Hej NG
På lørdag kommer min svigerfar og hans kæreste til middag .... er der nogen
der har et godt forlag til hvad vi skal spise .. der må ikke være citrus
eller nødder i pga. allagi

--
Mikkel 2600

mtl_NOSPAM@person.dk
(husk at fjerne _NOSPAM)

Fra : Peter W. Bosse

Dato : 28-10-03 08:53

"Mikkel (2600)" skrev i en meddelelse...

> På lørdag kommer min svigerfar og hans kæreste til middag ....

Hvad fan... rager det mig? ...

Mvh.
Peter W. Bosse

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 28-10-03 09:58

"Peter W. Bosse" <pwboss@jazzinvalid.dk> wrote in message

> Hvad fan... rager det mig? ...

Hvordan laver man det ?
1 kg galde
1 kg brok

etc ?

--
mvh/rg. Christian
og ring til en fra Schweisshunderegistret:

Fra : mutti

Dato : 28-10-03 10:27

Nå...jeg kan se jeg får brug for mit kill filter igen. Ham Bosse gidder jeg
da godt nok ikke spilde tid på!!!

Fra : Mikkel \(2600\)

Dato : 28-10-03 21:38

"Peter W. Bosse" <pwboss@jazzinvalid.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad fan... rager det mig? ...
og hvor jeg ligeglad med det man fristet næsten til skrive

Hvad fan... rager det mig? ...

Mikkel

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 28-10-03 11:08

Hej Mikkel

"Mikkel (2600)" <mtl_NOSPAM@person.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
> På lørdag kommer min svigerfar og hans kæreste til middag ....

Lyder hyggeligt, tag dig ikke er ham hr bosse, han er bare dum i nakken, han
har alle dage jeg har været i denne gruppe ikke sagt noget fornuftigt endnu,
og det kommer han desværre nok heller aldrig til

> er der nogen
> der har et godt forlag til hvad vi skal spise

Har du en raclette?, for så kunne i lave det, det er altid så hyggeligt.

ellers en god culottesteg med halve bagte kartofler og rødvins sovs, uhhhhh
det er også godt.

håber du finder på noget godt

Mange venlige hilsner fra

Bolette

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 28-10-03 14:13

"Mikkel \(2600\)" <mtl_NOSPAM@person.dk> writes:
>På lørdag kommer min svigerfar og hans kæreste til middag .... er der
>nogen
>der har et godt forlag til hvad vi skal spise .. der må ikke være citrus
>eller nødder i pga. allagi

Hmmm, afhænger jo lidt af om det det skal være traditionelt eller om der
må leges.

I den traditionelle ende er en god Culotte næsten altid et hit, gerne
serveret med kogte pillede aspargeskartofler, dampede rosenkål, dybstegte
perleløg (der er nogen som foretrækker dem sukkerglaserede) og lidt
sprøgkogte grønne bønner. Der bliver en pragtfuld sovs af stegeskyen.

Mere årstidsbestemt kunne du vælge at lave haresteg.

Skal der leges kunne det jo være et par hede indiske currys.
(jeg har et par gode opskrifter men har ikke lige nu tid til at skrive
dem. Vælger du det indiske, så sig til, så skal jeg nok få dem skrevet til
gruppen)
--
Frank Løkkegaard
Et hus uden bøger er fattigt, også når skønne tæpper dækker dets gulve og

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 28-10-03 15:17

"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> wrote in

> [...]
> (jeg har et par gode opskrifter men har ikke lige nu tid til at skrive
> dem. Vælger du det indiske, så sig til, så skal jeg nok få dem skrevet

Uanset hvad, må du meget gerne dele dem med os andre ved lejlighed.

--
Kasper Damkjær
http://damkjaer.net/

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 28-10-03 15:46

"Kasper Damkj r" <spamtrap01@damkjaer.net> writes:
>Uanset hvad, må du meget gerne dele dem med os andre ved lejlighed.
Skal jeg hjertens gerne gøre. Bliver i morgen engang.