tuborg julebryg
Fra : MM

Dato : 26-10-03 17:32

er der nogen som kender udgivelsesdatoen ?
~M

Fra : \"Bangsbo\"

Dato : 26-10-03 17:38

Jeg ved ikke om det er for tidligt for ellers
ville du kunne se det på deres hjemmeside ...

Der plejer at være nedtælling så vidt jeg husker ...

Ikke *min JULE Øl* min hedder X-Mas ....

MvH - Keld

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 27-10-03 07:55

"Bangsbo" wrote:

<snip>
> Ikke *min JULE Øl* min hedder X-Mas ....
<snip>

Hvilken X-Mas ?

Selv hælder jeg til den hvide, men ellers er Carlsbergs 47 heller
ikke værst.

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
http://linuxforum.dk - 5. og 6. marts 2004.

Fra : Poul Christensen

Dato : 26-10-03 17:40

"MM" <msquaredREMOVE_THIS@kampsax.dtu.dk> wrote in

> er der nogen som kender udgivelsesdatoen ?
> ~M

Ja den er da på deres hjemmeside

http://www.tuborg.dk/tuborg1024.html

Poul C
poulchr03@ofir .dk

Fra : sn67

Dato : 26-10-03 23:48

7/11

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 27-10-03 10:21

"MM" <msquaredREMOVE_THIS@kampsax.dtu.dk> wrote in message
> er der nogen som kender udgivelsesdatoen ?

Du kan se det i politiets døgnrapport, det er den aften / nat hvor folk
bliver tossede

--
mvh/rg. Christian
og ring til en fra Schweisshunderegistret:

Fra : MM

Dato : 27-10-03 13:11

tak for svarrene, jeg var inde på tuborgs side, men syns ikke lige jeg kunne
finde det...
Carlsberg 47 er en rigtig go øl, men var det ikke meningen den skulle
indstilles?

~M

Fra : ivan nielsen

Dato : 27-10-03 18:34

Hej

Det var rigtigt nok at den skulle stoppe.... Men Carlsberg har valgt at
give danskerne en julegave

Jeg glæder mig nu mere til den belgiske Sct. Feullien Cuvee de Noel

mvh
ivan

Fra : Anders

Dato : 27-10-03 21:21

"ivan nielsen" <ivan@aub.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> give danskerne en julegave
>
> Jeg glæder mig nu mere til den belgiske Sct. Feullien Cuvee de Noel

Og den er kommet. Har købt den i dag men endnu ikke prøvesmagt .-))

Anders
www.ølsmagning.com

Fra : Rap

Dato : 27-10-03 23:00

> "ivan nielsen" <ivan@aub.dk> skrev i en meddelelse

Jeg glæder mig mere til den rigtig kraftige Gouden Carolus Christmas...

vh

Lars

Fra : MM

Dato : 28-10-03 23:14

> Det var rigtigt nok at den skulle stoppe.... Men Carlsberg har valgt at
> give danskerne en julegave

flinkt af dem :)

> Jeg glæder mig nu mere til den belgiske Sct. Feullien Cuvee de Noel

Ja, den ser interessant ud, hvad med den nye carlsberg "semper ardens"
winter rye, er der nogen som har prøvet den endnu?
~M

Fra : ivan nielsen

Dato : 29-10-03 07:35

Jeps jeg var så heldig at få fingre i den nogle dage før den udkom

Det er nok den letteste af semper ardens serien, og er efter min smag
karakteriseret ved den klassiske tørhed fra rug samt en tydelig humlearoma.
Ideel til krydret mad.

mvh
ivan

"MM" <msquaredREMOVE_THIS@kampsax.dtu.dk> wrote in news:bnmpjp$uvl$1
@news.net.uni-c.dk:

Fra : Lars

Dato : 29-10-03 10:46

Semper Ardens-serien fås i Metro til 30,- kr flasken i næste uge.... det er
lidt af en avance de har, når forretninger normalt sælger til 49,-! Nå, det
kan være Metro har fået dem særligt billigt eller sælger med tab

venligst

Lars

Fra : Anders

Dato : 29-10-03 21:45

"MM" <msquaredREMOVE_THIS@kampsax.dtu.dk> skrev i en meddelelse

> flinkt af dem :)

> Ja, den ser interessant ud, hvad med den nye carlsberg "semper ardens"
> winter rye, er der nogen som har prøvet den endnu?
> ~M

Winter Rye´er en mægtig behagelig, vellykket og harmonisk øl.
Rugmalt giver et frisk "bid" som afstemmer øllets sødme flot.
Den overgår efter min mening både Bock og Honning Ale.
De kan godt på Carlsberg, når de vil.............

mvh
Anders
www.ølsmagning.com

Fra : Linda Hedegarrd Jens~

Dato : 27-10-03 17:14

Juleøllene kommer fredag d. 7/11. Har lige læst det i en eller anden avis

Fra : René Hansen

Dato : 27-10-03 21:33

Hej julefolkens

Jeg har arbejdet en del på Carlsberg igennem de sidste par år. De gamle
ølkuske siger at den oprindelige Tuborg julebryg var en blandingsøl blandet
med FF; KB HVIDTØL og en GULDØL. Jeg er ikke helt sikker på
blandingsforholdet men jeg mener det er
2 Tuborg FF
1 Tuborg guldøl
1 KB hvidtøl
Korrect me if I am wrong please. De gamle kuske påstår den nye version er
værdiløse sammenlignet med den gamle blandings version før omtalt. Et andet
trick de bruge på CB er de gemmer nogle kasser mørktog og koldt i et år. Så
smager de af jul som de siger.... Jeg ved ikke om det passer men det var
bare et lille sidespring mens vi venter på snebolden

Mvh René

"Linda Hedegarrd Jensen" <FJERNDETTEteddymis@stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3f9d4451$0$7869$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...