6 kg levende krebs...
Fra : Spangkuk

Dato : 24-10-03 19:44

Kogt her til aften (108 stk.) JA, de var store !

FØJ hvor var det klamt

Havde mest lyst til at smide dem ud i mosen og melde mig ind i
Greenpeace....

Men så kom jeg til at sætte tænderne i en af de små lune
Wannabee-edderkoppeben

Uhmmm..

Spang

Fra : Ukendt

Dato : 24-10-03 20:16

Spangkuk wrote:
> [...]
> Greenpeace....
>
> Men så kom jeg til at sætte tænderne i en af de små lune

Uh, adrk, føjda! De må have smagt ganske forfærdeligt!

Tina
/der slet ikke er misundelig *HOST*

--
Besøg os på http://wunjo.webbyen.dk

Fra : Spangkuk

Dato : 24-10-03 23:49

> Uh, adrk, føjda! De må have smagt ganske forfærdeligt!
>
> Tina
> /der slet ikke er misundelig *HOST*

Ja ! Klamt !

Især der hvor vi måtte tage dem ud af basten og skylle dem grundigt. Uhadada
hvor de sprællede. Flere af dem var så ihærdige, at de hoppede ud på
køkkenbordet....og gulvet...

Sikke en aften.

Spang

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 24-10-03 21:04

Spangkuk skrev:

> Wannabee-edderkoppeben

LOL!

// Klaus

Fra : Ralph

Dato : 24-10-03 23:08

Kan kun huske EEN ting vedr. krebs: 1 snaps pr. krebs, så husk at købe en
4-5 flasker inden du starter

--

venligst
Ralph

Fra : Spangkuk

Dato : 24-10-03 23:55

> Kan kun huske EEN ting vedr. krebs: 1 snaps pr. krebs, så husk at købe en
> 4-5 flasker inden du starter

Neeeej, snaps/Svensk Vodka vil i de mængder bedøve smagsløgene, og smagen
fra de DYRT indkøbte, levende, og friske krebs vil forsvinde i en tåge af
sprut og hor.

Det har vi ikke lyst til at se ske...(siger hun)

Hvidvin og øl er vejen. (siger hun)

Spang

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 26-10-03 09:02

> Kan kun huske EEN ting vedr. krebs: 1 snaps pr. krebs, så husk at købe en
> 4-5 flasker inden du starter

Du husker forkert )
Det er: 1 snaps pr. KLO !!

Venligst
PFA

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 27-10-03 10:23

"Spangkuk" <xcmnxc@xcasklfjg.dk> wrote in message

> [...]
> Greenpeace....
>
> Men så kom jeg til at sætte tænderne i en af de små lune

Nogen du selv har fanget ?

--
mvh/rg. Christian
og ring til en fra Schweisshunderegistret:

Fra : Spangkuk

Dato : 27-10-03 23:01

du selv har fanget ?

Nej, ville gerne, men ved ikke hvor.

Måske næste år, for det var en ultimativ oplevelse for alle (gildet), og
selvfangede ville absolut sætte prikken over i'et.

Spang

Fra : Tom Frank

Dato : 03-11-03 11:29

Hvor kan man fange sådanne dyr.......