energiniveauet op, hvordan
Fra : Ole Jakobsen

Dato : 25-10-03 09:47

Er der en måde hvor man kan få sit energiniveau op på?

Jeg tænker på et eller andet medicinsk produkt som kan øge vilkårene
for energi niveauet.

Nu vil folk sikkert sige, spis sundt og løb en tur, men det gør jeg
faktisk hver dag, alligevel bliver jeg nemt temmelig træt(fejler dog
ikke noget). Mit energi niveau er bare langt nede, og en god gåtur på
en time om morgenen giver måske lidt, men ikke nok i længden.

Er der et natur/lægemiddel, der øger cellernes energioptagelse?

Fra : Lars Hahn Rasmussen

Dato : 01-12-03 17:55

Hej Ole.

Vi har hjulpet andre i lignende situation. Vi har anbefalet et Aloe Vera
drikkeprodukt.

Aloe Vera'en hjælper ved at:
- udrense tarmsystemet for slam, som opstår grundet den mad vi spiser (som
idag er meget forarbejdet). Slammet skaber en betændelsestilstand i tarmen,
som immunforsvaret forsøger at bekæmpe
- styrker dit immunforsvar
- tilføre kroppen 75 næringsstoffer (vitaminer, mineraler, enzymer o.s.v)
- giver mere energi og velvære

Hvis du er interesseret i at prøve ovenstående produkter, så er du meget
velkommen til at kontakte mig.

Vi giver 90 dages returret på alle vores produkter !!!

D.v.s hvis du ikke synes produkterne virker returnere du blot produktet
(uanset hvor meget der er tilbage af produktet) så sender vi dig pengene
retur.

--
De bedste hilsner
Lars Hahn Rasmussen

På udkik efter nye muligheder ?
Check www.dyndgaard.dk

Fra : arc@na

Dato : 05-12-03 08:25

"Lars Hahn Rasmussen" <LarsHahnRasmussen@Dyndgaard.dk> wrote in

> Vi giver 90 dages returret på alle vores produkter !!!
> De bedste hilsner
> Lars Hahn Rasmussen
> Dyndgaard - Din uafhængige FLP-distributør
> Sølvgade 26, Hallund
> 9700 Brønderslev
> Tlf: +45 98 83 50 19 / +45 60 66 50 19

Klage afsendt til udbyder.