hjælp løs dims eheim professional type 222~
Fra : Tina Bach Nygaard

Dato : 26-10-03 09:22

Jeg har fundet en lille prop i min eheim som jeg ikke er sikker på hvad gør,
Det var under rensningen jeg har ikke set proppen før og har haft pumpen i 6
år. Jeg kan ikke finde min maual. En der en venlig sjæl måske kan tjekke sin
pumpe eller manual!???
Den sidder på overdelen (låget) af selve pumpen den del hvor motoren sidder
i på den ene side under gummiringen (der skal sørge for tætslutning af
låget) der et hul ind hvor denne prop lå løs skal den sidde og blokerer
hullet eller ej?

Mvh Tina

ved svar privat fjern fjern mig fra email adressen

Fra : Thomas Madsen

Dato : 26-10-03 12:55

Tina Bach Nygaard skrev:

> En der en venlig sjæl måske kan tjekke sin pumpe eller manual!???

Prøv følgende link og klik på din pumpe:
<http://www.eheimparts.com/client/producttypes.aspx?categoryID=4>.

Der er også en elendig lavet PDF-fil her:
<http://www.eheimparts.com/pdf/2228.pdf>. Mon ikke du kan spotte
tingesten på den tegning?

Madsen.

Fra : Tina Bach Nygaard

Dato : 26-10-03 13:23

> [...]
> <http://www.eheimparts.com/client/producttypes.aspx?categoryID=4>.
>
> Der er også en elendig lavet PDF-fil her:

det er del 7343400 "cleaning plug for pump head" men kan ikke finde nogen
forklaring på hvad den gør nogen der ved det og skal den slutte tæt eller må
den være løs som min?

Mvh Tina

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 26-10-03 15:26

Den skal ikke sidde løs, vend den om så skulle den gerne sidde stramt.

Fra : Kell

Dato : 10-11-03 11:52

ellers er der også www.akvarieforretningen.dk
i københavn , som har en reservedelsoversigt til de fleste pumper på nettet
, det er ihvertfald dem som han kan få fat i ...

Fra : ru1

Dato : 30-10-03 20:32

"Tina Bach Nygaard" skrev d. 26-10-03 09:22 dette indlæg :
> [...]
>
> Mvh Tina
>
> ved svar privat fjern fjern mig fra email adressen
>
> hej tina den lille prop skal sidde i det lille hul
mvh leif

http://www.kandu.dk/