Varme i garage...
Fra : Jesper

Dato : 23-10-03 21:01

Godt råd søges !!
Haves : Dobbeltmuret garage på ca. 80 m2.
Søges : Opvarmning...
Da jeg gerne vil kunne arbejde lidt på mine hobbybiler om vinteren, skal jeg
have noget varme i garagen...
Til daglig skal den kunne holdes frostfri, men kunne varmes hurtigt op...
Er der nogen ideer til opvarmningsform ??! Selvfølgelig så billig så
muligt...

/Jesper

Fra : jess

Dato : 23-10-03 21:41

Hej jesper. jeg har også en garage der er bygget som et hus og den er på 127
m2.
jeg har købt et gammelt blæsefyr. et af dem der blæser varme rundt i
gulvkanaler i nogle huse
det er købi igennem den blå avis for 1500.- så har jeg sat det op på nogle
10 cm rørstykker/ben
og har en kanon varme. og det er økonmisk. ja og røret er bare kørt gennem
væggen og ud.

mvh.

Jess

Fra : Jesper

Dato : 24-10-03 07:54

"jess" <reinbach@nyka.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 10 cm rørstykker/ben
> og har en kanon varme. og det er økonmisk. ja og røret er bare kørt gennem

Hej Jess....
Det var lige sådan en løsning jeg havde tænkt på....
Jeg synes dog ikke, at jeg kan finde det passende materiel...

/Jesper