ombygning af oliefyr
Fra : kenneth sørensen

Dato : 23-10-03 13:19

Hej

Hvad skal der til for at få en oliebrænder til at kunne brænde rapsolie??
Man skal forvarme olien med hvad ellers?

Mvh Kenneth Sørensen

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 23-10-03 17:17

"kenneth sørensen" <kenneth@REMOVEfurarque.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvad skal der til for at få en oliebrænder til at kunne brænde rapsolie??
> Man skal forvarme olien med hvad ellers?
>
> Mvh Kenneth Sørensen

Kig evt. her:
http://makeashorterlink.com/?T19E21F46
Som linker til:
http://www.videncenter.dk/Rapsolie%20til%20opvarmning/Rapport_Rapsolie_maj20
01.pdf

Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk
_____________________________________
This mail was scanned by Norton Antivirus

Fra : Thomas Jensen

Dato : 23-10-03 20:16

Så vidt jeg ved, findes der kun en enkelt eller to på det danske marked, som
kan køre på rapsolie. - Og de er meget dyre.
En alm. brænder begregnet til fyringsolie kan ikke bygges om.

Fra : Thïngmand

Dato : 24-10-03 07:23

> Hvad skal der til for at få en oliebrænder til at kunne brænde rapsolie??
> Man skal forvarme olien med hvad ellers?

Har du undersøgt hvad olien koster, samt hvem der kan levere? (ud over den
lokale Netto

--
Thïngmand
www.thingmand.dk

Fra : Calle.

Dato : 24-10-03 12:24

Thïngmand wrote:

> Har du undersøgt hvad olien koster, samt hvem der kan levere? (ud
> over den lokale Netto

Mon ikke han har en billig leverandør, siden har er interesseret

--
Calle

Fra : jess

Dato : 24-10-03 22:31

Sådanne et fyr kan jo osse køre på spildolie. som er ulovligt. men hvis der
er langt til naboen
hvem skulle så klage over lugten

mvh.

Jess