hvor kan man finde.....
Fra : Hugo

Dato : 22-10-03 23:22

information om hvad en ejendom er handlet til ?.

Har kigget på statstidende uden at finde noget.

/Hugo

Fra : Jens Juul

Dato : 23-10-03 06:17

>Har kigget på statstidende uden at finde noget.

Jamen det er skam det rigtige sted - du skal bare søge det ud i
netversionen
http://www.nettidende.dk/Tingbladet/search_choose.phtml?date=18.10.2003&dtid=5235

Mvh Jens

Fra : Hugo

Dato : 23-10-03 08:09

Mange tak !

/Hugo

Fra : Jesper Hansen

Dato : 23-10-03 12:56

Jens Juul wrote:

> Jamen det er skam det rigtige sted - du skal bare søge det ud i
> netversionen
> http://www.nettidende.dk/Tingbladet/search_choose.phtml?date=18.10.2003&dtid=5235
Det var da en superfed side - den kendte jeg slet ikke.

Ved I om man kan undgå at oplyse købesummen, siden der ved en del
boliger står: "Købesum: DKK", eller skyldes det noget andet?

Mvh

Jesper.

Fra : Jens Juul

Dato : 23-10-03 13:16

>Ved I om man kan undgå at oplyse købesummen, siden der ved en del
>boliger står: "Købesum: DKK", eller skyldes det noget andet?

Ja det kan man godt undgå. Man giver tinglysningskontoret besked når man
sender skødet til tinglysning. Giver man ingen besked bliver beløbet
registreret og offentliggjort.

Mvh Jens

Fra : Carsten Holck

Dato : 23-10-03 23:26

Jens Juul wrote:

> Ja det kan man godt undgå. Man giver tinglysningskontoret besked når
> man sender skødet til tinglysning. Giver man ingen besked bliver
> beløbet registreret og offentliggjort.

svjv bliver den altid registreret, men hvis man beder om det bliver den ikke
offentliggjort.
Det kan dog findes ved opslag i tingbogen, hvis man er nysgerrig

/carsten