Gammeldags radiatorgreb
Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 22-10-03 06:25

Hvor i Kbh. området finder man et gammeldags radiatorgreb magen til
nedenstående link? Silvan har det ikke..

http://www.darling.dk/diverse/radiatorgreb.jpg

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

Fra : .Kody

Dato : 22-10-03 12:41

"Kenneth Darling Soerensen" <dont@sp.am> skrev i en meddelelse
> [...]
> Regards / Med venlig hilsen
> Kenneth
> kenneth at KBHdarling dot dk - REMOVE KBH

Den er da vist antik.

Jeg tror da ikke de laves mere.
Hvad med at lede hos en nedbryder

..Kody

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 23-10-03 12:56

Kenneth Darling Soerensen wrote:
> Hvor i Kbh. området finder man et gammeldags radiatorgreb magen til
> nedenstående link? Silvan har det ikke..

Tag en rundtur til de lokale smede- og VVS-firmaer - det har tit sådan
noget liggende.....

Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: www.jve.dk
Fjern NOSPAM ved mail - men usenetindlæg bør normalt besvares i gruppen.

Fra : Biker Mike

Dato : 23-10-03 19:32

Tag ned på skrotpladsen og kik i hans beholdere til rødgods.

Michael Sørensen

Fra : Biker Mike

Dato : 26-10-03 14:17

Jeg har netop klunset et, hvad vil du give for det ?

Med venlig hilsen

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 29-10-03 12:23

"Biker Mike" <fjerndette-dko12134@vip.cybercity.dk> wrote in news:bngql9$2rup
$2@news.cybercity.dk:

> Jeg har netop klunset et, hvad vil du give for det ?

Jeg har haft kontakt med Michael, men det var desværre ikke det rigtige greb,
så jeg vil prøve hos VVS'en og skrothandleren..