Fresh-ventilatorer og støj
Fra : Carsten Keller

Dato : 20-10-03 22:11

Hej gruppe.
Er der nogen der ved om de ventilatorer Silvan har på tilbud i denne uge er
nogenlunde støjsvage? Er det noget jeg for alt i verden skal gå udenom,
eller er det et OK bud.
Takker
Keller

Fra : Jørgen

Dato : 21-10-03 07:58

Hej

Jo det korrect Fresh lamer forholdvis meget men det kommer jo an på hvor du
vil anvende dem.

en meget lydløs er en svensk model som måske hedder Silent men også noget
dyrere men sådan er det jo ofte

jørgen

Fra : Roberto Saldo

Dato : 21-10-03 13:19

Carsten Keller wrote:
> [...]
> nogenlunde støjsvage? Er det noget jeg for alt i verden skal gå udenom,

Fresh er det argeste bras!
Efter at have givet henved 700kr for en fugtstyret i Silvan der ikke holdt i
1/2 år og larmede som en helikopter har jeg nu en til 200kr fra HN der bare virker.

--
Med venlig hilsen/Best regards

Roberto Saldo, Consultant, System Developer, M.Sc.

"Recursive: Adj. See Recursive."

Fra : Carsten Keller

Dato : 21-10-03 14:37

"Roberto Saldo" <robertosaldo@yahoo.dk> wrote in message

> Fresh er det argeste bras!
> Efter at have givet henved 700kr for en fugtstyret i Silvan der ikke holdt
> 1/2 år og larmede som en helikopter har jeg nu en til 200kr fra HN der
bare virker.

Se det var lige det jeg gerne ville have at vide inden jeg købte en af dem.
De var jo sat ret meget ned, og den skal sidde i et sænket loft på
badeværelset lige op af soveværelset...
Nogen der har et bud på noget der ikke larmer ret meget, men på den anden
side ikke koster en arm. Det er et lille rum, så det er ikke meget luft den
skal flytte.

Takker
Keller