shots ??
Fra : HH

Dato : 19-10-03 22:29

Er der nogle der har nogle gode opskrifter på shots, ikke små grå o.l.
bolchevand, dem kender vi...........

eller nogle likør, vodka, snapse shots...............

MVH
Henrik

Fra : Padmé Amidala

Dato : 20-10-03 08:09

Hvad med :

Galliano hot shots; 2 cl galliano, en anelse kaffe og tilsidst toppes med
flødeskum (skal ligge i lag).

Blowjobs; 2 cl bailey og 2 cl kahlua (drikkes ved at sætte munden for
glasset, uden brug af hænder). Skal også ligge i lag.

VH
Padmé

Fra : sune vuorela

Dato : 20-10-03 08:22

En der kalder sig "HH" <hansehen@mail.teleFJERND.dk> skrev:

>Er der nogle der har nogle gode opskrifter på shots, ikke små grå o.l.
>bolchevand, dem kender vi...........

'sperm i badekarret'

1 cl kalhua
1 cl cognac

fyldes i et shotglas.

bailey tilsættes

--
Sune

Fra : Kim Jensen

Dato : 20-10-03 11:27

HH wrote:
> [...]
> bolchevand, dem kender vi...........
>
> eller nogle likør, vodka, snapse shots...............

Her er et par stykker. Har dog ikke prøvet dem alle.
http://www.webopskrifter.dk/index.php?side_id=122

Kim

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 20-10-03 17:27

> "HH" skrev i en meddelelse...
> Er der nogle der har nogle gode opskrifter på shots, ikke små grå o.l.
> bolchevand, dem kender vi...........
>
> eller nogle likør, vodka, snapse shots...............

Er selv blevet meget glad for Fishermans Friends og vodka.
Der skal bruges to til tre poser til en flaske vodka for at de ikke kommer
til at smage sprittet.

Fra : Ukendt

Dato : 21-10-03 17:04

> Er selv blevet meget glad for Fishermans Friends og vodka.
> Der skal bruges to til tre poser til en flaske vodka for at de ikke kommer
> til at smage sprittet.

En anden ting der faktisk også smager udmærket er lakrids-spunk og vodka
(not a joke) :).

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Heidi

Dato : 21-10-03 18:01

Jeppe Vestergaard wrote:

> En anden ting der faktisk også smager udmærket er lakrids-spunk og
> vodka (not a joke) :).

Som også kan købes færdigblandet i Tyskland
--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!

Fra : Jesper

Dato : 22-10-03 20:15

Og hvordan får man så lige opløst dem? Og hvor mange spunk skal der
hældes i for at give vodkaen god smag og mig frisk ånde?
Hilsen Jesper