Mangler nogle billeder af en kvist
Fra : ABS

Dato : 19-10-03 16:00

Vi skal bygge hus, og kunne godt tænke os en kvist på taget. Nu mangler vi
nogle forslag

Hvor finder jeg forskellige billeder af kviste ??????

I er meget velkommen til at maile mig billeder.

Fra : Preben Andersen

Dato : 19-10-03 17:04

"ABS" <Handel@mail.tdcadsl.dk> wrote in message
> Vi skal bygge hus, og kunne godt tænke os en kvist på taget. Nu mangler vi
> nogle forslag
>
> Hvor finder jeg forskellige billeder af kviste ??????

Hvad med at gå en tur i et villakvarter, så finde du sikkert masser af
inspiration.

mvh
Preben

Fra : anders majland

Dato : 19-10-03 17:15

images på google kan da være en start

> Hvad med at gå en tur i et villakvarter, så finde du sikkert masser af
> inspiration.

Det giver meget - og tag et kamera med.

Men hvilken stil skal jeres hus bygges i ? Det har temmeligt meget at
sige for hvilke typer kviste der vil passse til.

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : ABS

Dato : 19-10-03 17:43

> Men hvilken stil skal jeres hus bygges i ? Det har temmeligt meget at
> sige for hvilke typer kviste der vil passse til.

Vi vil gerne bygge et Skagenhus (1 1/2 plan)

Fra : anders majland

Dato : 20-10-03 16:36

> Vi vil gerne bygge et Skagenhus (1 1/2 plan)

nu er det lige med at huske ... Men et skagenshus er uden udhæng og
taget er helt enkelt.

Hvor stor en kvist skal der på ?, Skal der mere end en på hver side af
huset ?

Men umiddelabrt kunne jeg godt forestille mig noget med en buet top og
flade sider udført i zinc eller andet ikke vedligeholdelseskrævende
materialer. Men eller er der jo også den helt klassike med "blot" at
mure facaden op i den ønskede højde.

Jeg har også et par kvist billeder jeg kan emaile til interessede.

Fra : ABS

Dato : 20-10-03 17:25

Vi skal "kun" have en enkelt kvist på siden.

Jeg er da meget interesseret i dine billeder.

Mvh

HL

Fra : Klaus

Dato : 20-10-03 16:26

ABS sang:

> Vi skal bygge hus, og kunne godt tænke os en kvist på taget. Nu mangler vi
> nogle forslag
>
> Hvor finder jeg forskellige billeder af kviste ??????
>

> I er meget velkommen til at maile mig billeder.

Min nabo lavede en kvist for et år siden og jeg tog nogle billeder som jeg
kan maile til dig. Men det er billeder af detaljer fra hans kvist og under
bygningen af den. Jeg tog billederne, fordi hans kvist inspirerede mig selv
til lave en kvist, med detailbilleder kunne jeg danne mig et indtryk
materialevalg og arbejdstilrettelæggelse etc.

Der er 5 billeder som fylder 2,5 mb ialt, er du interesseret så kan jeg godt
sende dem til dig.

--
Med venlig hilsen/with regards
Klaus Eriksen