Billig fyringsolie?
Fra : BBL

Dato : 18-10-03 21:33

Hej

Jeg skal bruge en sjat fyringsolie (1200L), men hvor får man det billigst
p.t., med velkomst rabat og et hele??

Mvh. Brian

Fra : Hans Paulin

Dato : 18-10-03 21:46

BBL wrote:
> Hej
>
> Jeg skal bruge en sjat fyringsolie (1200L), men hvor får man det
> billigst p.t., med velkomst rabat og et hele??

http://www.benzinpriser.dk/ShowGastype.aspx?OctaneID=7
Hans

Fra : Ebbe Rasmussen

Dato : 19-10-03 13:41

Hans Paulin wrote:

> http://www.benzinpriser.dk/ShowGastype.aspx?OctaneID=7

Men de fleste selskaber giver rabat, og så er ovenstående link ikke så meget
værd.

Jeg forhandler hver gang jeg skal have fyringsolie, og får 200-300 kr rabat
på 1000 l fyringsolie.
(Hydro-Texaco). Tidligere fik jeg en fast rabat, men den blev afskaffet for
nogle år siden.

Ebbe

Fra : TB

Dato : 18-10-03 22:22

i tyskland - 3,75kr/l...

Fra : Thïngmand

Dato : 20-10-03 08:14

> i tyskland - 3,75kr/l...

Problemet er bare at man ikke selv må fragte så meget brændstof - er der
nogen tyske/danske firmaer i Tyskland der levere i DK?

--
Thïngmand
www.thingmand.dk

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 20-10-03 08:59

On Mon, 20 Oct 2003 09:13:57 +0200, "Thïngmand"
<michael@thingmand.invalid> wrote:

>Problemet er bare at man ikke selv må fragte så meget brændstof - er der

Hvor meget må man da fragte?

Er det helt slemt så kan man i de her tider også bare vente/håbe at
dieselprisen igen kommer så langt ned som den var for et par måneder
siden

http://www.gartneriet.dk

Fra : Per A. Hansen

Dato : 19-10-03 10:32

"BBL" <BeerHunter0@2night0.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg skal bruge en sjat fyringsolie (1200L), men hvor får man det billigst
> p.t., med velkomst rabat og et hele??

På den anden side af grænsen.

Per A. Hansen