"Hekto" <gæt.selv@hekto.dk> skrev i en meddelelse
news:MPG.19fbe1d4f2ce2a259896a9@news.sunsite.dk...
> In article <3f914bc0$0$29303$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, "\(2791\)
> Peder" <peder.hansenFJERNDETTE@tdcadsl.dk> says...
> > Hvad har du lavet ved den?
> > Min opsætning er: STD Cylinder - Plade i vario er fjernet - MEN på
for-røret
> > sidder stadig blindrør og det ser sgu ikke ud som om det har været
cuttet og
> > svejst på igen - svejsningen rundt om blindrøret er MEGET flot - derfor
tror
> > jeg ikke den er lukket , ellers tror jeg ikke der er lavet noget ved
den -
> > den går ca. 75 km/t med et ikke så kvikt optræk.....
> > Tror også den stadig har STD ruller i
> >
> Ressonansrøret skal være HELT lukket, og det kan laves så man
> overhovedet ikke kan ses det har været rørt.
> Man saver det ½ igennem og filer en skive til, der passer 100%, svejser
> og filer svejsningen væk.
>
> AC'er går 80-85, LC'er 85-90 Km/t med standard stumper. Både ruller
> kaburator, udstødning o.s.v. Ingen omdysning.
> AC'ens udstødning kan forbedres en del; men det hjælper ikke på en LC.
> --
Tak for svaret Hekto!
Jeg vil prøve at få skåret det blindrør af og lukket hullet - men hvis jeg
nu istedet hellere vil sætte en anden udstødning på,hvad vil du mene ville
være den bedste u-originale , har set lidt på Proma Legal og Turbokit ?
Peder
> /Hekto
>
> Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
> Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
>
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
> Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston japanese
> semi-rockets ... no thanks!