Fødselsdagslagkagen
Fra : Thomas

Dato : 12-10-03 18:09

Jeg har ikke været til såmange fødselsdage i mit liv, og har ikke set
så mange lys på lagkager blive blæst ud, men jeg har hørt, at antallet
af lys, der ikke bliver blæst ud i første omgang, skulle betyde et
eller andet.

Ved I hvad det er?

VH

Thomas

Fra : Heidi

Dato : 12-10-03 18:16

Thomas wrote:
> [...]
> så mange lys på lagkager blive blæst ud, men jeg har hørt, at antallet
> af lys, der ikke bliver blæst ud i første omgang, skulle betyde et

Det eneste jeg kender til er at det skulle være lig med antallet af
kærester - men det er nok mest for at drille børn
--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!

Fra : Thomas

Dato : 15-10-03 14:04

"Heidi" <xNOSPAMx@fjomp.com> wrote in message news:<bmc28v$kovu4$1@ID-

> Det eneste jeg kender til er at det skulle være lig med antallet af
> kærester - men det er nok mest for at drille børn

Antallet af kærester i løbet af livet, eller på udblæsningstidspunktet?

VH

Thomas

Fra : Heidi

Dato : 15-10-03 16:47

Thomas wrote:

> Antallet af kærester i løbet af livet, eller på
> udblæsningstidspunktet?

Det sidste, så vidt jeg ved.

Fra : Annika Pedersen

Dato : 16-10-03 09:35

> Antallet af kærester i løbet af livet, eller på udblæsningstidspunktet?

Hos "os" var det på tidspunktet.

--
Annika P

Fra : Annika Pedersen

Dato : 13-10-03 08:30

> jeg har hørt, at antallet
> af lys, der ikke bliver blæst ud i første omgang, skulle betyde et
> eller andet.

Nogle kører med kærester (især de mindre børn?!) mens andre bruger venner
(måske mest de større).

--
Annika P