Rep. af terrazzo i badeværelse
Fra : Pia Lildballe

Dato : 12-10-03 10:11

Hejsa,
vi er ved at renovere vores gamle badeværelse fra 30'erne, og i den
forbindelse har vi valgt at beholde det gamle terrazzogulv. Det trænger dog
til en opfriskning. Er der nogen der ved, om man selv kan polere det op
igen, evt. lappe de huller der er ?

MVH Pia

--

Med venlig hilsen/Kind Regards

Hansgrohe A/S
Pia Lildballe
pia.lildballe@stofanet.dk
Tel. +45 86201660

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 12-10-03 12:41

Pia Lildballe <p_lildballe@hotmail.com> skrev i en
> [...]
dog
> til en opfriskning. Er der nogen der ved, om man selv kan polere det op

Mener det blot skal slibes. Skal du lappe (og her taler jeg kun ud fra
cementerfaringer) skal stedet være rent, evt, mejsles det rent, smøres med
acryl eller lign. overgangsbinder, cementpudses, og så drysser man vel blot
de farvede sten på, så de går halvt ned i overfladen. Hvad man sliber med
derefter kender jeg ikke, det får i nok at vide hvor i køber
terrazzostenene. Det er jo uden risiko at prøve....
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen