efterår
Fra : Jokum

Dato : 11-10-03 06:32

Så er plantesæsonen vist forbi, det kan man se på at alle indlæg begynder at
omhandle hus. Så det vist tid til en unsubscribe.

Med håb om opdeling i 2 grupper..

jokum

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 11-10-03 08:22

On Sat, 11 Oct 2003 07:32:14 +0200, "Jokum" <jokum@yahoo.com> wrote:

>Så er plantesæsonen vist forbi, det kan man se på at alle indlæg begynder at
>omhandle hus. Så det vist tid til en unsubscribe.

Nu er det jo efterårsferie og der ser ud til at blive rigtig fint vejr,
så mon ikke der kommer nogle haveting igen?

>Med håb om opdeling i 2 grupper..

Hvorfor dog?
Folk her er rigtig gode til at skrive beskrivende subjects på indlæg, så
det er da nemt at springe over det man ikke gider.

http://www.gartneriet.dk

Fra : Calle.

Dato : 11-10-03 08:30

Mads Lie Jensen wrote:

> [...]
> Folk her er rigtig gode til at skrive beskrivende subjects på indlæg,
> så det er da nemt at springe over det man ikke gider.

Ja, jeg kan heller ikke se nogen grund til at dele gruppen. Man kan jo bare
lave et filter der fjerne indlæg man ikke ønsker, hvis man ikke engang kan
over skue de par indlæ der kommer om dagen

--
Calle

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 11-10-03 09:55

Jokum wrote:
> Så er plantesæsonen vist forbi, det kan man se på at alle indlæg
> begynder at omhandle hus. Så det vist tid til en unsubscribe.
>
> Med håb om opdeling i 2 grupper..

Tværtimod. De sæsonbetonede indlæg er en vigtig del af gruppens charme.
Jeg synes netop at trafikken i gruppen meget fint afspejler det der er
aktuelt i øjeblikket i de små hjem.

Er det haven der kalder på opmærksomhed, er det haveproblemer der
diskuteres.

Når vinden suser og frosten bider, trækker vi inden døre og diskuterer
alle de indendørs opgaver som vi har forsømt hele sommeren. Det er da
helt fint :)

Jeg kan heller ikke erindre, at et spørgsmål der er stillet 'uden for
sæsonen', har fået lov til at stå ubesvaret. Dertil er gruppens brugere
for hjælpsomme (og nysgerrige) ;)

Der er masser af gode haveemner at debattere i tiden der kommer. F.eks.
flytning/udtynding af stauder, sætning af forårsløg, vinteropbevaring af
planter, beskæring af buske og træer, planlægning af nye bede,
frøkataloger m.v. Listen er 'næsten' uendelig.

Hvis man fravælger gruppen når 'havesæsoneen' er slut, snyder man sig
selv for en masse gode oplevelser. Der er da ikke noget mere
'havebekræftende' end at komme ind efter at have skovlet indkørslen fri
for sne i 20 grader frost, og finde ud af, at nogen er begyndt at
diskutere valg af sommerblomster. Det er da livsbekræftende og
opløftende :)

Haven er jo ikke 'død' fordi vinden suser og frosten bider. Opgaverne er
bare nogle andre.

Carsten,
der glæder sig til at få løst nogle af de opgaver der ligger og venter
indendøre, men bestemt ikke har tænkt sig at 'glemme' haven i flere
måneder.

mødes med en gunstig lejlighed....

Fra : Allan Vebel

Dato : 11-10-03 14:26

Carsten Finn Rasmussen <cfr@c.dk> skrev:

> Jeg kan heller ikke erindre, at et spørgsmål der er
> stillet 'uden for sæsonen', har fået lov til at stå
> ubesvaret.

Jeg venter fortsat på et svar på det jeg lagde ud for
3 dage siden - og det er da i sæsonen, ik'?

--
Allan
http://html-faq.dk

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 11-10-03 15:25

On Sat, 11 Oct 2003 15:25:49 +0200, "Allan Vebel" <nospam@vebel.dk>
wrote:

>Jeg venter fortsat på et svar på det jeg lagde ud for
>3 dage siden - og det er da i sæsonen, ik'?

Jo, det er i høj grad havesæson og nej, vi kan da ikke have et spørgsmål
stående ubesvaret

http://www.gartneriet.dk