Long shot..
Fra : Ukendt

Dato : 10-10-03 15:43

Hej - jeg har været i biffen for at se "The Italian Job". I et klip ruller
Mini'erne (eller er det ham den bilinteresserede???) bravt afsted til et,
synes jeg, ret fedt beat/nummer. Er der nogen, der har nogen ide om, hvad
jeg snakker om?

TD

Fra : zcully

Dato : 10-10-03 17:41

"Thomas D" <thomas dyrsig> wrote in message
> [...]
> synes jeg, ret fedt beat/nummer. Er der nogen, der har nogen ide om, hvad

Hvad har det med long shot at gøre??
Anyway nu er det godt nok noget tid siden jeg så den, men erindrer svagt at
Stop the Rock med Apollo 440 kørte på et tidspunkt mens de cruisede i deres
minier!!

/Zcully

Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 10-10-03 18:50

"zcully" <*removethis*zcully@hotmail.com> wrote in message
> "Thomas D" <thomas dyrsig> wrote in message

Der var vist også et enkelt nummer med "Boomcat". Vist nok "The Wreckoning"?

Anders Hyltoft

Fra : Søren Søndergaard

Dato : 14-10-03 17:45

Nææ nej. Nummeret er skam Timo Mass med 'To get down'. Blev brugt i en Cider
Catus reklame for et par år siden.