Forsikringer?
Fra : Slingerland

Dato : 10-10-03 14:48

Hej...

Tænkte på om man kan få forsikret sine instrumenter??
Altså hvis jeg endag får lyst til at få forsikret mit trommesæt kan det så
lade sig gøre??
Eller er det automatisk forsikret??
Eller skal man opgive alting som ved en knallert?

Mvh
Morten

Fra : Søren Blom

Dato : 10-10-03 15:02

"Slingerland" <Miniholm@hotmail.com> skrev
> [...]
> lade sig gøre??
> Eller er det automatisk forsikret??
> Eller skal man opgive alting som ved en knallert?

Prøv at læs i din police, for dine instrumenter er sikkert dække af den alm.
indboforsikring.

Ellers snak med dit forsikringsselskab.
--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : David Rasmussen

Dato : 10-10-03 15:54

Søren Blom wrote:

> Prøv at læs i din police, for dine instrumenter er sikkert dække af den alm.
> indboforsikring.
>
> Ellers snak med dit forsikringsselskab.

Eller spørg i dk.forbruger

/David

Fra : Dallemusen

Dato : 10-10-03 16:16

Kan ikke huske navnet på det forsikringsselskab jeg brugte, men prøv at
spørge Dansk Musiker Forbund www.dmf.dk

De venligste hilsner
Daniel Nielsen

Fra : Hans Pedersen

Dato : 10-10-03 20:16

On Fri, 10 Oct 2003 16:01:30 +0200, "Søren Blom" <soren@blom.dk>
wrote:

>Prøv at læs i din police, for dine instrumenter er sikkert dække af den alm.
>indboforsikring.

Dengang jeg havde et trommesæt til MANGE penge, der var det dækket af
min indboforsikring så længe det var placeret på et aflåst sted eller
hjemme hos migselv. Hvis du har mange gigs var det måske en idé med en
særlig instrumentforsikring.

Jeg tror de fleste musikforretninger kan rådgive og hjælpe dig. Men
tjek lige om de er agenter for et forsikringsselskab for selvfølgelig
kan det præge deres udsagt i ikke uvæsentlig grad!

Hans Pedersen, Esbjerg.