Grohe blandingsbatteri
Fra : Peter Jensen

Dato : 08-10-03 22:35

Mit Grohe termostatbatteri til brus larmer og 'lukker af' for det varme
vand. Der er masser af varmt vand og tryk på, men når jeg skruer helt op
for temperaturen begynder det at 'summe' og vandtemperaturen stiger ikke
yderligere. Jeg har tjekket at der ikke sidder skidt nogen steder. Hvad
kan problemet skyldes?

Mvh Peter

Fra : Peter Schrøder

Dato : 09-10-03 08:29

"Peter Jensen" skrev...
> [...]
> for temperaturen begynder det at 'summe' og vandtemperaturen stiger ikke
> yderligere. Jeg har tjekket at der ikke sidder skidt nogen steder. Hvad

Skoldningssikring?
Jeg kender ikke Grohes blandingsbatterier, men
på de jeg kender skal man trykke en knap ind, for at
få mere varme på end alm. badevandstemperatur.

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
replace AT with @ to reply