El pejse
Fra : Mr. Nobody

Dato : 08-10-03 12:21

Hej er der nogen der ved hvor jeg kan se noget om el pejse/Kamin.På forhånd
tak Jesper

--

Hilsen jesper
Mr.Nobody

Fra : Carsten

Dato : 09-10-03 20:51

Mener du den slags man kan købe på VHS til videomaskinen?

Fra : Mr. Nobody

Dato : 09-10-03 20:57

Hej igen,nej det lineren admindlig brændeovn men det er bare til
el.Jesper

Fra : E.Jensen

Dato : 13-10-03 19:11

> Hej igen,nej det lineren admindlig brændeovn men det er bare til
> el.Jesper

Hej Jesper

Jeg ved ikke om det kan være sådan en du tænker på

Gå ind på www.ellos.dk og søg på kamin.

venlig hilsen

E. Jensen

Fra : Mr. Nobody