Fluval 404 spandfilter.
Fra : Aardvark

Dato : 07-10-03 19:49

Nogen i gruppen der ved hvor man kan få reservedele til subj. ?

Sagen er, at låse klemmerne på mit 404 er flækket, og har brug for en ny.

På hagen.com's side, er det part no. A-20022 Lift-Lock Clamps.

Næste spørgsmål bliver så hvordan man monterer den igen..men det er en helt
anden sag senere...

/Aard

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 07-10-03 20:57

www.akvarieforretningen.dk kan sikkert skaffe hvis de ikke har på lager.
--

Mvh / Regards
-=< Christian >=-

Fra : Aardvark

Dato : 07-10-03 21:45

"Christian M. Nielsen" <use.contact.form@my.webpage> wrote in news:3f831a69
$0$26135$ba624c82@nntp05.dk.telia.net:

> www.akvarieforretningen.dk

Tak.

Har forespurgt...de har ikke min del på lager..men vi får se.

/Aard

Fra : Kell

Dato : 10-11-03 11:55

Min fiskemand. advarede mig mod de forskellige produkter , som virkede lidt
for billige ,,
Han fik ret..
Heldigt at jeg købte Eheim.

Fra : Aardvark

Dato : 10-11-03 12:41

"Kell" <shiv@privat.dk> wrote in

> Min fiskemand. advarede mig mod de forskellige produkter , som virkede
> lidt for billige ,,
> Han fik ret..
> Heldigt at jeg købte Eheim.

> helt

Bruddet har faktisk ikke en skid at gøre med om det er Fluval eller det
er Eheim. Rå vold kan ødelægge alt, også i mit tilfælde.
Den diskussion om hvad er bedst kvalitet, har vi haft hérinde mange
gange, og den førte ikke til noget specifikt resultat. Men i må da gerne
betale de dér 1000 kr ekstra for jeres Eheim, jeg holder mig til Fluval.

/Aard