Hvor får jeg billig rundtømmer
Fra : René Rattenborg \(30~

Dato : 07-10-03 18:36

Hejsa
Så en annonce i Urban i Urban om Viluma bjælkehuse og ville have en pris på
et 40m2 stort hus til min kolonihavegrund, han gav mig en pris på 137000 +
moms, inkl. han ville stille en mand til rådighed en dag, idet jeg selv er
tømmrer, men jeg syntes fa.... det er dyrt, godt nok var det med betontegl,
men alligevel, det må kunde gøres meget billigere.
Men hvor?
MVH René

Fra : Jesper Hansen

Dato : 08-10-03 09:19

> men alligevel, det må kunde gøres meget billigere.
> Men hvor?
> MVH René

Tja der er jo:
http://www.knudsens-plantage.dk/bjaelke/fprofil/fprofil.htm , men
umiddelbart synes jeg det ligger *meget* tæt på prismæssigt. Måske du
skulle tage kontakt til et tømmerfima i rusland og eksperimentere lidt -
det ville ihvertfald være spændene!!!!

Mvh Jesper