Et spøjst rim
Fra : Thomas H.

Dato : 05-10-03 18:49

Jeg synes nok det lød sådan, men måtte lige finde teksten for at være
helt sikker, se lige ordene der står med stort

Waterline med Dizzy Mizz Lizzy:
----
Really easy
you wanna know the answer
feel me easy
you wanna know the answer
you think I've got it to my _MIND_
and all the people think I'm _BLIND_

Really easy
you wanna know the answer
feel me easy
you wanna know the answer
you think I've got it to my _MIND_
and all the people think I _CANNOT SEE_
-----

Det er alligevel en spøjs måde at rime på *G*
Sjovt, frækt, kækt

Thomas

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 05-10-03 21:36

Thomas H. wrote:
> [...]
> and all the people think I _CANNOT SEE_
> -----
>
> Det er alligevel en spøjs måde at rime på *G*

LMAO!

Du er fjollet.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Thomas H.

Dato : 05-10-03 22:00

"Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> skrev i en meddelelse

> LMAO!
>
> Du er fjollet.

*G* Det er da ikke mig, det er da den kære Tim C. der er

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 05-10-03 23:55

Thomas H. <thhe@sol.dk> skrev:

> Det er alligevel en spøjs måde at rime på *G*
> Sjovt, frækt, kækt

Nej, elendigt. Tim siger selv det var noget gejl, han fandt på i øveren. Han
er blevet bedre siden.

Mark

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 06-10-03 15:18

Thomas H. wrote:
> [...]
> and all the people think I _CANNOT SEE_
> -----
>
> Det er alligevel en spøjs måde at rime på *G*

SKAL alle sange rime hele tiden?

--
Jacob
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then

Fra : Thomas H.

Dato : 06-10-03 15:55

"Jacob Skaaning" <jskaaning@email.dk> skrev i en meddelelse

> SKAL alle sange rime hele tiden?

Nej ... glem det, jeg er åbenbart den eneste der synes
det lyder sjovt, at tage et synonym som ikke rimer, og
putte ind i stedet for!

Fra : Chris

Dato : 07-10-03 21:27

On Mon, 6 Oct 2003 16:55:24 +0200, "Thomas H." <thhe@sol.dk> wrote:

>"Jacob Skaaning" <jskaaning@email.dk> skrev i en meddelelse

>Nej ... glem det, jeg er åbenbart den eneste der synes
>det lyder sjovt, at tage et synonym som ikke rimer, og
>putte ind i stedet for!

Jeg synes nu, at det er godt funderet, både af dig og Tim C.

Chris
---
Reply with no _PRIVACY_ in mail address.

Fra : Thomas H.

Dato : 07-10-03 21:51

"Chris" <chris_PRIVACY_@ngweb.biz> skrev i en meddelelse

> Jeg synes nu, at det er godt funderet, både af dig og Tim C.

iih tak, min dag/aften er reddet