HURRAA!! Max is back
Fra : Tømreren

Dato : 05-10-03 11:08

http://www.rockstargames.com/maxpayne2/

Så er der dømt søvnløse nætter..

Mvh
Tømreren

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 05-10-03 11:19

Tømreren wrote:
> http://www.rockstargames.com/maxpayne2/
>
> Så er der dømt søvnløse nætter..

Er det noget i stil med Mafia? Det ligner det en smule ud fra screenshots'ne
i hvert fald...

--
Martin K

Fra : Nic

Dato : 05-10-03 11:26

> Er det noget i stil med Mafia? Det ligner det en smule ud fra screenshots'ne
> i hvert fald...

Uh, nostalgi der - kommer der ikke en mafia 2? (håber!)

Fra : Tømreren

Dato : 05-10-03 11:34

"Martin Kirschmeyer" <kirschmeyer@REMOVE.hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er det noget i stil med Mafia? Det ligner det en smule ud fra
screenshots'ne
> i hvert fald...

Det er i samme stil,men efter min mening,en del bedre.
Da jeg fik Max Payne 1,sov jeg ikke i 43 timer,hvilket jeg aldrig har prøvet
pga. et spil før.. jeg kunne bare ikke løsrive mig.

Senere kom så adon'en... samme omgang... nul søvn,konen blev jo ikke særlig
hys,næææ
Spillet var grunden til at jeg købte et møgsvin af et surround-anlæg til min
pc.

Mvh
Tømreren

Fra : Mark

Dato : 05-10-03 11:42

On Sun, 5 Oct 2003 12:33:41 +0200, "Tømreren" <Bilhifi@ofir.dkHULAHOP>
wrote:

> [...]
>hys,næææ
>Spillet var grunden til at jeg købte et møgsvin af et surround-anlæg til min

Jeg synes det var ringe.
Det værste var det grimme hoved som Max Payne havde. Sure tvære hoved.

Og spillet var alt for liniært, og den bullittime mode var da så plat
ripoff fra matrix

Fra : Tømreren

Dato : 05-10-03 12:07

"Mark" <markonegri@it.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg synes det var ringe.
> Det værste var det grimme hoved som Max Payne havde. Sure tvære hoved.

Det var jo heller ikke lige "hans dag".. (død kone)..

> Og spillet var alt for liniært, og den bullittime mode var da så plat
> ripoff fra matrix

Så skal du bare se AdOn,der er der en "Matrixmode"

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 05-10-03 14:15

> Og spillet var alt for liniært, og den bullittime mode var da så plat
> ripoff fra matrix

Den er god med dig. Max Payne var under udvikling inden nogen kendte til The
Matrix.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 05-10-03 12:49

> Senere kom så adon'en...

hvilken addon er det?

--
VH sniper_Nolight
www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Tømreren

Dato : 05-10-03 13:02

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> hvilken addon er det?

Det var en hel cd,jeg mener bare den hed "Matrix AdOn-cd" men er ikke sikker
(jeg har lånt min ud)

Fra : Thomas Hjort

Dato : 05-10-03 21:28

"Tømreren" <Bilhifi@ofir.dkHULAHOP> skrev i en meddelelse

> [...]
særlig
> hys,næææ
> Spillet var grunden til at jeg købte et møgsvin af et surround-anlæg til

Hvad hedder den addon?

Mvh Thomas

Fra : Brian Lund

Dato : 06-10-03 00:29

> Det er i samme stil,men efter min mening,en del bedre.
> Da jeg fik Max Payne 1,sov jeg ikke i 43 timer,hvilket jeg aldrig har
prøvet
> pga. et spil før.. jeg kunne bare ikke løsrive mig.

Hvad fik du så de sidste 36 timer til at gå med? - Hallucinationer?

(Jeg brugte 7 spilletimer på at gennemføre det)

Brian

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 06-10-03 11:53

"Brian Lund" <geronimo@-ABCDE-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad fik du så de sidste 36 timer til at gå med? - Hallucinationer?
>
> (Jeg brugte 7 spilletimer på at gennemføre det)

Tillykke. Måske du skulle prøve en højere sværhedsgrad en
anden gang ;)

/Kenneth Iversen

How to Remove Linux and Install Windows 2000 or Windows NT:
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/q247/8/04.asp

Fra : Tømreren

Dato : 06-10-03 18:06

"Brian Lund" <geronimo@-ABCDE-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad fik du så de sidste 36 timer til at gå med? - Hallucinationer?
>
> (Jeg brugte 7 spilletimer på at gennemføre det)

Man kan i starten af spillet sætter den til andet end
"børnehavesværhedsgrad" hvis du klare den på 7 timer på den sværeste,så er
du jo rainmann II

Fra : Brian Lund

Dato : 07-10-03 21:03

> Man kan i starten af spillet sætter den til andet end
> "børnehavesværhedsgrad" hvis du klare den på 7 timer på den sværeste,så er
> du jo rainmann II

Indrømmet at det var på std. sværhedsgrad, men har jeg først gennemført det
en gang gider jeg ikke igen :(

Spillet ændrer sig jo ikke af at der er flere modstandere!
(Der var for få baner)

Brian

Fra : Ukendt

Dato : 05-10-03 11:41

> http://www.rockstargames.com/maxpayne2/
>
> Så er der dømt søvnløse nætter..

Nice nok. Det ser for fedt ud. 1'eren var total fed, så det må 2'eren
absolut også blive. Takker for linket.

Mvh. Vega.

Fra : Tømreren

Dato : 05-10-03 12:37

"Vega" <NONE> skrev i en meddelelse
> Nice nok. Det ser for fedt ud. 1'eren var total fed, så det må 2'eren
> absolut også blive. Takker for linket.

Det bedste er hvad Gamespy skrev:

"With improved real-time shadows, dynamic lighting and destructive elements,
things really are getting pushed to the max (pun intended)... and maybe
beyond." - Gamespy

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 05-10-03 13:04

On Sun, 5 Oct 2003 13:37:17 +0200, "Tømreren" <Bilhifi@ofir.dkHULAHOP>
wrote:

> [...]
>things really are getting pushed to the max (pun intended)... and maybe

Hvad med specs?

På hjemmesiden:
1Ghz PIII/Athlon or 1.2Ghz Celeron/Duron processor
32MB AGP graphics card with hardware transform & lighting support
256MB RAM
1.5 GB hard drive space
Windows 98/ME/2000/XP
DirectX 9.0

Men det plejer jo ikke at holde?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Gerner

Dato : 05-10-03 20:26

On Sun, 05 Oct 2003 14:03:57 +0200, Morten Bowman Hansen <newsNOSPAM@bowman.dk>
wrote in dk.spil.computer:

> [...]
>1Ghz PIII/Athlon or 1.2Ghz Celeron/Duron processor
>32MB AGP graphics card with hardware transform & lighting support

Så vidt jeg ved er det ikke rekomenderet udstyr. Det bliver nok en del højere
krav.

--
Gerner aka Gerner
http://www.vatsim.net/ Get a CID/PID

Fra : Silver

Dato : 06-10-03 18:38

> Hvad med specs?
> Men det plejer jo ikke at holde?

Nix, det har du helt ret i, det er nok nærmere sådan her...

> På hjemmesiden:
> 1Ghz PIII/Athlon or 1.2Ghz Celeron/Duron processor

P(stor) Athlon/Celeron/Durun...fnis sorry, processor, hvor der er så mange
Ghz kørende at dine plomber i tænderne begynder at blive varme....

> 32MB AGP graphics card with hardware transform & lighting support

256MB AGPx16 graphics card with serious fucking power in H&L support, and a
shitload of fans on the card too. (salgstalen...)

> 256MB RAM

Sæt et 0 efter det tal og vi er VED at være der.....

> 1.5 GB hard drive space

Reelt en ny hd til bare det spil. men så er man sikker på at der ikke ligger
noget andet lort (læs porno) på den hd....altid noget...

> Windows 98/ME/2000/XP

Skal læses som de styresystemer som vil have SERIØSE problemer med at køre
det spil, måske Windows Longhorn?...who knows....only the future will tell
(fedt salgsslogan syns i ikke ;) )

> DirectX 9.0

DirectX X.X hvor X står for antal måneder før den bedste version til spillet
udkommer.

Men måske er vi heldige og det for en gang skyld passer? *fnis*...

Mvh
Silver

Fra : Gerner

Dato : 05-10-03 12:42

On Sun, 5 Oct 2003 12:08:08 +0200, "Tømreren" <Bilhifi@ofir.dkHULAHOP> wrote in
dk.spil.computer:

>http://www.rockstargames.com/maxpayne2/
>
>Så er der dømt søvnløse nætter..
>
>Mvh
>Tømreren

Kan fås (på udgivelsesdagen i dk) til 400:- i incl forsendelse
1'eren kan fås til 99:-

Fra : Tømreren

Dato : 05-10-03 13:03

"Gerner" <nospamadress@postkasse.dk> skrev i en meddelelse

> Kan fås (på udgivelsesdagen i dk) til 400:- i incl forsendelse
> 1'eren kan fås til 99:-

Den er bestilt...

Fra : Gerner

Dato : 05-10-03 20:27

On Sun, 5 Oct 2003 14:02:47 +0200, "Tømreren" <Bilhifi@ofir.dkHULAHOP> wrote in
dk.spil.computer:

>"Gerner" <nospamadress@postkasse.dk> skrev i en meddelelse

>Den er bestilt...

Hermed en rettelse til prisen.
1 stk. Max Payne 2: Fall of Payne -PC kr 380,00

Fra : Mark

Dato : 05-10-03 13:06

> Kan fås (på udgivelsesdagen i dk) til 400:- i incl forsendelse

300 her
http://www.softxchange.dk/docs/site/stock/showStockItem.asp?mediaGenre=0&med
iaType=0&shopid=0&newMedia=0&maxprice=0&minPrice=0&onAuction=0&stockDateMin=
&stockDateMax=&priceBid=0&letter=&notOpen=0&advsearch=&goodPrice=0&fokusVare
=0&picture=0&inStock=0&regionid=0&seriesID=0&Top=0&stockid=91364&sort=1
Evt. lidt forsendelse oveni...

Fra : Tømreren

Dato : 05-10-03 13:17

"Mark" <m-jonsFJERN@mail.dk> skrev i en meddelelse

> 300 her
> http://www.....

Jeg ville være ligeglad om så det kostede 1000,-...

Tømreren

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 05-10-03 13:35

On Sun, 5 Oct 2003 14:06:13 +0200, "Mark" <m-jonsFJERN@mail.dk> wrote:

> [...]
>=0&picture=0&inStock=0&regionid=0&seriesID=0&Top=0&stockid=91364&sort=1

http://makeashorterlink.com/?E2D912B16

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 05-10-03 13:08

Gerner wrote:
> 1'eren kan fås til 99:-

Hvordan er grafikken og så'en i 1'eren? Er det noget der er hver at kyle
penge efter?

--
Martin K

Fra : Tømreren

Dato : 05-10-03 13:16

> Hvordan er grafikken og så'en i 1'eren? Er det noget der er hver at kyle
> penge efter?

Jeg syntes den er god.. lidt "bladerunner-agtigt" i miljøet

Fra : sniper_Nolight

Dato : 05-10-03 13:59

> Jeg syntes den er god.. lidt "bladerunner-agtigt" i miljøet

kan den overhovedet køre på xp?

Fra : Daniel Larsen

Dato : 05-10-03 14:38

Jeg har hentet traileren og alle film klipne. Men jeg lægger mærke til at
der ikke er nogle scener uden slow motien. Spiller man hele spillet sådan?
Det ser nemlig ud til at han bevæger sig normalt.

//Daniel

Fra : Daniel Larsen

Dato : 05-10-03 17:34

"Daniel Larsen" <MrZeiT@Sol.Dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der ikke er nogle scener uden slow motien. Spiller man hele spillet sådan?
> Det ser nemlig ud til at han bevæger sig normalt.

Ok jeg så de andre film. Det er max sejt.

Fra : Daniel Larsen

Dato : 05-10-03 14:39

Fra : Ukendt

Dato : 06-10-03 19:55

> [...]

Hvordan får du det til atkøre, ved mig hopper spillet bare ud på
skrivebordet, når jeg starter new game.

Mvh. Vega.

Fra : Daniel Larsen

Dato : 06-10-03 21:59

Hmm. Nu er det en del siden at jeg har haft det. Jeg har ikke forstand på
det. Jeg v bare at det virkede.

//Daniel

Fra : Gerner

Dato : 06-10-03 22:08

On Mon, 6 Oct 2003 20:54:50 +0200, "Vega" <NONE> wrote in dk.spil.computer:

>"Daniel Larsen" <MrZeiT@Sol.Dk> skrev i en meddelelse

Jeg mener patch 1.01 giver mulighed for spil på win2000, og den er vel ret nær
xp.

Fra : Brian Lund

Dato : 06-10-03 00:25

> http://www.rockstargames.com/maxpayne2/
>
> Så er der dømt søvnløse nætter..

Hvad mener du med nætter? - Altså flertal... - Det tog mig 7 spille-timer at
gennemføre et'eren...

Ikke underligt at jeg var dybt skuffet(Eller hvad?)

Brian

Fra : Tømreren

Dato : 06-10-03 17:10

> Hvad mener du med nætter? - Altså flertal... - Det tog mig 7 spille-timer
at
> gennemføre et'eren...

Jeg køber ikke et spil for at spille på EASY.. jeg skal have noget for
pengene..

Fra : Henrik Hansen

Dato : 10-10-03 18:55

> Jeg køber ikke et spil for at spille på EASY.. jeg skal have noget for
> pengene..

Så vidt jeg husker kan man ikke sætte sværhedsgraden op før man er gået
igennem spillet. Har jeg ikke ret i det?

Jeg brugte altså heller ikke særlig lang tid på spillet. Det VAR ret kort...
men samtidig en MILEPÆL i action-genren... intet mindre...

Henrik L. Hansen
virus@privat.dk

Fra : Mark

Dato : 06-10-03 18:19