Keglebillard?
Fra : Ronni

Dato : 04-10-03 15:18

Hej

Er der nogen der kender et computerspil hvor det er muligt at spille at
keglebillard?
Hvis ja, så vil jeg gerne vide hvad det hedder.

Tak for forhånd

Venlig hilsen
Ronni

Fra : Svend Emil

Dato : 05-10-03 18:56

"Ronni" <foggy@nitro.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogen der kender et computerspil hvor det er muligt at spille at
> keglebillard?
> Hvis ja, så vil jeg gerne vide hvad det hedder.

Hej Ronni

Jeg tror chancen for at finde sådan et spil er meget lille, da keglebillard
kun er kendt i Danmark :(
--
--- Svend Emil (o: ---
P.S. Spiller du selv keglebillard ?

Fra : Ronni

Dato : 06-10-03 15:58

"Svend Emil" <svendFJERNemil @ hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Ronni" <foggy@nitro.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Ronni
>
> Jeg tror chancen for at finde sådan et spil er meget lille, da
> [...]

Hej igen

Ja, jeg spiller selv lidt keglebillard IRL, men det er kun til værtshus
behov

Jeg er ikke super godt til det...så tænkte jeg at det måske var en ide at
lære nogle vinkler at kende ved computeren. Så kan folk heller ikke se når
man dummer sig og laver skæve.

Jeg tænkte nok at det ikke var muligt at finde sådan et spil trist
trist.

Venlig hilsen

Ronni

Fra : Mark

Dato : 06-10-03 17:42

On Mon, 6 Oct 2003 16:58:06 +0200, "Ronni" <foggy@nitro.dk> wrote:

> [...]
>man dummer sig og laver skæve.
>
>Jeg tænkte nok at det ikke var muligt at finde sådan et spil trist

www.carom3d.com er et vanvittigt godt billardspil beregnet til online
spil. og det er GRATIS. (hvilket næsten er ude over min fatteevne :D
)

Du får desværre ikke kegler, men du kan spille rødt, snooker, 8/9 ball
og en masse andet, mod hele verden, og det kører som smurt med ratings
og alt muligt.

Tjek det ud, du lærer sgu nok lidt om vinklerne af det :D

Fra : Benny Jensen

Dato : 06-10-03 21:16

Om at lære vinkler i billard.
Jeg kender ikke et kegle spil, men har titlen på et Pool spil, hvor du kan
sætte streger på ballerne, så du kan se, hvor ballerne bør løbe hen.
Spillet hedder Perfect ! Pool
Det er udgivet af Megaware.

Mvh.Benny