Aprilia Classic 50 30 km/t knallert
Fra : Jørgen Sørensen

Dato : 02-10-03 22:39

Hej jeg skal hjælpe en med at gøre en sådan knallert lovlig
der sider en tun udstødning på en lovlig er fremskaffet men den skulle kunne
køre 90-100 kmt
så jeg mener den må være gearet også er der nogen her den kender den lovlige
gearing

--
Hilsen
Jørgen Sørensen

HYUNDAI 2 GOOD 4 YOU

Suzuki GT 500 1976 blue smoker

Suzuki GSX 400 1982

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=316

hjemmeside : http://home23.inet.tele.dk/solna

Hjemmeside Drejer : http://www.fam-drejer.dk/

Fra : Kim Larsen

Dato : 03-10-03 00:04

"Jørgen Sørensen" <solna@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kunne
> køre 90-100 kmt
> så jeg mener den må være gearet også er der nogen her den kender den

Jeg vil gætte på der er andet end udstødning og gearing der ikke er
standard, jeg vil gætte på at cylinder også skal skiftes før den er lovlig.

Kim Larsen