Sandwich
Fra : Dennis Lange

Dato : 01-10-03 15:52

Hej NG

Vi skal holde indflyttefest for 25 mennesker på lørdag, og havde i den
forbindelse tænkt os at servere sandwiches.

Men hvor mange sandwich-trekanter skal man beregne pr. mand?

Sandwicherne skal fungere som aftensmad, dog bliver der chips og
grøntsagssnacks senere. Og gæsterne er iøvrigt unge mennesker midt i
tyverne.

Hvad ville I mene?

--
Mvh. Dennis Lange

Fra : Michael Nielsen

Dato : 01-10-03 17:02

Det kommer nok an på størrelsen af gæsterne , men jeg vil tro 4-5 stykker

Fra : Inger Pedersen

Dato : 01-10-03 18:06

> [...]

> Sandwicherne skal fungere som aftensmad, dog bliver der chips og
> grøntsagssnacks senere. Og gæsterne er iøvrigt unge mennesker midt i

De unge mennesker midt i tyverne, der er i min omgangskreds, ville ribbe
både køleskab og fryser, hvis de kun havde fået sandwich til aftensmad
Jeg ville servere noget mere mættende og solidt også, f.eks. rugbrød og
pålæg, hvis det skal være supernemt.

Hilsen Inger

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 01-10-03 18:10

"Dennis Lange" <dblng3@hotmail.com> writes:

> Vi skal holde indflyttefest for 25 mennesker på lørdag, og havde i den
> forbindelse tænkt os at servere sandwiches.

Drop sandwich. Lav en gryderet og ris eller noget i den retning. Det
er sikkert billigere og i hvert fald mere mættende. Og så svært er det
nu heller ikke.

Køb to kalkunbryster, skær dem i tern, svits dem med løg og
champignoner. Tilsæt en tre-fire peberfrugter og otte-ti tomater i
tern, hæld vand ved og lad det stå og simre en times tid. Jævn det og
kom lidt kulør ved hvis det ser helt slemt ud. Server masser af ris
til.

God fest.

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig overnatning i Nordjylland
http://www.bierstedjuletraeshandel.dk, æresporte og gran

Fra : Nette

Dato : 01-10-03 22:01

"Dennis Lange" skrev i en meddelelse
> Sandwicherne skal fungere som aftensmad, dog bliver der chips og
> grøntsagssnacks senere. Og gæsterne er iøvrigt unge mennesker midt i
> tyverne.
>
> Hvad ville I mene?

At i skulle gemme sandwichene til natmaden, og i stedet lave et par
gryderetter, noget pasta/ris og en god salat m.flutes.

Det tager ikke længere tid end at smørre sandwich, det passer sig selv,
salaten kan laves i forvejen og vælger i at indkøbe i et lavprissupermarked,
så er det ikke spor dyrere end at købe ind til sandwich.

Havde i valgt at inviterer folk efter aftensmad, så kunne i sagtens have
serveret sandwich, når de kom.

Nette