KAGI tager moms
Fra : Henrik Münster

Dato : 30-09-03 23:11

Jeg har lige købt lidt shareware, og som sædvanligt har jeg betalt
gennem KAGI. Til min undren er KAGI begyndt at opkræve moms. Så mon ikke
EU har haft fat i dem. I det mindste skal vi så ikke længere have dårlig
samvittighed over, at vi downloader vores software i stedet for at køben
det hos en forhandler. Nu yder vi jo også vores bidrag til staten.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Michael Holm

Dato : 30-09-03 23:27

> [...]
> samvittighed over, at vi downloader vores software i stedet for at køben
> det hos en forhandler. Nu yder vi jo også vores bidrag til staten.
har også lige været ude for det :( ifølge min informant gør Paypal det
ikke endnu... :)

--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 30-09-03 23:42

Michael Holm <kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com> wrote:

> har også lige været ude for det :( ifølge min informant gør Paypal det
> ikke endnu... :)

Pokkers! Så skulle jeg have valgt dem. Jeg er bare vant til at bruge
KAGI, og regner mig selv for gammel, trofast kunde. Jeg har altid været
meget tilfreds med KAGI. De har taget mine penge uden problemer.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Henrik Lindskou