Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Foto Årskalender
Fra : Knud Sørensen

Dato : 29-09-03 21:16

Hej

Jeg ved ikke om det er den rigtige gruppe,
men jeg ved ikke hvor jeg ellers skal henvende mig.

Jeg står og skal have lavet en foto-kalender. (A3, 12 sider + forside)

Er der nogen, der ved hvor jeg kan få tryk sådan nogle ?

Jeg har fundet et sted, som ser godt ud
http://www.onthemark.net/content/calendar-printing.html
men er der ikke nogle i danmark, der laver noget lignene ?

Er der nogle som ved hvad det koster at trykke sådan noget ?

Det vigtigste er dog om der er nogle, som kan sige mig
hvilke format og opløsning jeg skal have billederne i
for at resultatet bliver best muligt.

Venlig Hilsen
Knud

Fra : Klaus Madsen

Dato : 29-09-03 23:53

"Knud Sørensen" <agent@supermodel.dk> wrote in message
> Hej
>

> Det vigtigste er dog om der er nogle, som kan sige mig
> hvilke format og opløsning jeg skal have billederne i
> [...]

Hej Knud

Der er en tommelfingerregel der siger at hvis billederne skal trykkes i
fotokvalitet
skal de være i 3oo dpi i størrelsen 1:1
Gem billederne i Tiff format, det gør ikke billederne dårligere og det kan
alle læse
uanset om de bruger Mac eller Pc.

Mvh. Klaus