undervægt som baby, engelsk tekst ønskes o~
Fra : Søren C. Fischer

Dato : 29-09-03 19:15

"They are only to be used once the need for pancreatic enzyme use and dosage
has been assessed eg SMA High Energy (SMA) and Infatrini (Nutricia). "

Jeg ved hvad "Infatrini" [1] og "Nutricia" [2] er, men resten ville jeg
gerne ha en præcis oversættelse af.
Jeg er selv ok udi engelsk, men synes ikke at være 100% klar på hvad teksten
siger

Er her en der er god til engelsk ?
Og nej, jeg har ikke behov for en "sådan cirka noget i retning med XYZ tror
jeg der står"

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : Marianne

Dato : 29-09-03 21:41

> [...]
> gerne ha en præcis oversættelse af.
> Jeg er selv ok udi engelsk, men synes ikke at være 100% klar på hvad

Hej

Prøv i dk.kultur.sprog

Der er nogle skrappe sprogfolk, også udi det engelske.

mvh
Marianne

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 29-09-03 22:33

Marianne skrev:

> Prøv i dk.kultur.sprog
>
> Der er nogle skrappe sprogfolk, også udi det engelske.

Ahhh ja klart, den gruppe har jeg overset i min jagt på et svar!

Takker