Billeder fra MacBruger workshop
Fra : Niels Ebbesen

Dato : 28-09-03 17:51

Hej allesammen...!

Jeg har netop lagt billederne fra gårdsdagens MacBruger work-
shop på nettet, de ligger to steder:

Under "Nye fotos" ligger der et udvalg af de bedste billeder:
http://www.photo-gallery.dk/new_photos/preview_week_39_1of4.html

Under "Computer/MacBruger" ligger alle 38 billeder, de ligger i
preview 42 - 43 - 44 og 45 det direkte lik er:
http://www.photo-gallery.dk/oversigt/computer/macbruger_workshop/preview_42of45.html
det er fra billed fill: macbruger-514.jpg til macbruger-551.jpg

OBS: Sitet kørers fra en ældre Mac på en ADSL-linie, så mange
samtidige brugere vil gi' lange ventetider, og så kan det anbe-
fales at prøve igen på et andet tidspunkt

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Erik Gjøe Geleff

Dato : 28-09-03 21:57

Det er rigtig flotte billeder, (selv om du har taget et par med fra en
tidligere workshop).
Venlig hilsen

Erik Gjøe Geleff

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 29-09-03 09:44

Erik Gjøe Geleff wrote:

> Det er rigtig flotte billeder, (selv om du har taget et par med fra en
> tidligere workshop).
> Venlig hilsen

Hej Erik, hvis du havde læst mit indlæg, så ville du ha' været
opmærksom på, at de nye billeder startede ved macbruger-514.jpg

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Lars Wiberg

Dato : 29-09-03 09:32

> Jeg har netop lagt billederne fra gårdsdagens MacBruger work-
> shop på nettet, de ligger to steder:

Fine billeder, men hvor fandt denne workshop sted? Er der evt. en Mac
brugergruppe der holder styr på arrangementer rundt omkring i landet.

Jeg bor i det Nordjyske og kunne godt tænke mig at komme til at snuse lidt
til de forskellige maskiner og høre hvad de nuværende Mac ejere har af gode
råd.

Går med eMac/iMac planer .. alt efter tegnebogens velvilje.

--

Lars Wiberg

Fra : Morten Lind

Dato : 29-09-03 10:05

Lars Wiberg <lw#fjern#@#dette#c.dk> wrote:

> [...]
> råd.
>
> Går med eMac/iMac planer .. alt efter tegnebogens velvilje.

Tjek http://www.macbruger.dk

Men der er også Macbrugerforeninger i Jylland
M.
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)

Fra : Henrik Münster

Dato : 29-09-03 11:28

Se evt. <http://www.apple.com/dk/usergroups/>
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Morten Lind

Dato : 29-09-03 09:34

Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:

http://www.photo-gallery.dk/oversigt/computer/macbruger_workshop/preview
_42of45.html

Flot, Niels M.
-- [2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)