Imovie og Firewire
Fra : usn@dlmedier.dk

Dato : 26-09-03 20:51

Jeg har netop anskaffet et Sony minidv camera - og havde glædet mig
til at prøve at redigere i familiens optagelser i Imovie.

Det skal ske på min G3, 450 mhz, system 9,2,2...men..

Hver gang jeg åbner Imovie kommer den med fejlmeddelsen:

"Forkert Quicktime installering.
QuickTime Firewire DV er ikke installeret, så kamera kan ikke bruges".

Jeg har af-installeret og gen-installeret flere gange - og hver gang
sørget for at Firewire DV blev installeret sammen med resten af
programmet - senest QT6,3

kan I hjælpe mig?

/Ulf Skov

Fra : Christensen

Dato : 26-09-03 22:08

<usn@dlmedier.dk> wrote:

> [...]
>
> Jeg har af-installeret og gen-installeret flere gange - og hver gang
> sørget for at Firewire DV blev installeret sammen med resten af

Jeg mener QT6.3 er til OSX. OS9 kører højst 6.0.3.
Ellers prøv med en 5'er - kører fint her.
Hilsen Kell